Meer mensen met DVD-problemen in de DVDR-725H?

Pagina: 1
Acties:

• EdRandom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 19:32
Hoi,

Ik heb net mijn 3 weken oude harddisk recorder (725H) weggebracht voor reparatie - bij archiveren bleef het apparaat reproduceerbaar hangen (stekker moest er zelfs uit, omdat "Erasing" niet af te breken was), een heel doosje van 10 DVD+RW discs verbruikt op die manier. Verder maakte het apparaat een licht "schurend" geluid bij het afspelen (of proberen) van discs.

Het harddisk-gedeelte werkt echt perfect - dus de DVD-functie had ik eigenlijk nog niet uitgeprobeerd.

Anyway, de reparateur wist me te vertellen dat er een batch met recorders is gemaakt waarbij het DVD loopwerk en een bepaalde besturings-chip dit probleem kunnen vertonen. Het is dus een bekend probleem, bij een kleine batch recorders die onlangs zijn geproduceerd.

Omdat hier een hoop mensen zijn die de V&D stunt hebben meegepikt, leek me dit wel handig om te melden - het zou kunnen zijn dat je hier tegenaan loopt.

Bij de reparatie wordt het loopwerk plus de besturingsprint vervangen; het probleem komt dan NIET meer terug, is me verzekerd.

Groetjes,
Ed.

• EdRandom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 19:32
Sorry mods - verkeerde knop - had dit eigenlijk onder het "Philips HDRW Serie" topic willen plaatsen.