Toon posts:

Draadloos toetsenbord spuugt letters uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Logitech Cordless Desktop Pro (waarvan ik alleen het toetsenbord gebruik) doet opeens erg vreemd. Als ik op de 1 druk, dan heeft dat dezelfde functie als F11 en als ik op de q toets druk krijg ik ook een reeks tekens in bijv. Wordpad te zien.

Kortom, een groot deel van de toetsen heeft opeens diverse functies gekregen, net alsof hij diverse seintjes doorgeeft.

Er is geen water opgevallen, ik was een game aan het spelen en na het afsluiten doet hij vreemd. Ik heb mijn beide Windows partities (games en zakelijk) diverse keren na opnieuw opstarten geprobeerd en heb (halfvolle) batterijen erin gedaan en vervangen door andere (ook halfvolle).

Iemand een idee waar het aan kan liggen? Wellicht de batterijen, maar die kan ik nu niet meer kopen. Echter, ze zijn niet leeg en voorheen stopte op een gegeven moment het toetsenbord ipv dit gedrag.

Moet ik op zoek naar een nieuwe of heeft iemand nog tips?

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nope batterijen zijn duidelijk op... sorry ;)
opnieuw kanaal instellen kan soms helpen (weet niet of dit gaat met de Logitech Cordless Desktop Pro)

[ Voor 57% gewijzigd door Sjoerd op 30-09-2005 21:21 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Topicstarter
Kanaal instellen wil hij ook niet meer, alleen kanaal 1 nog en dat werkt dus niet. Maar ik ben bang dat hij het gewoon opeens begeven heeft. Zelfs bij het selecteren van de partitie (na het opstarten) heeft de pijltjestoets naar beneden al dezelfde werking als de pijltjestoets naar boven.

Weggooien dus maar of kan je zoiets repareren?

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

niet weggooien, gewoon ff logitech bellen

meeste spul heeft 5 jaar garantie , krijg je gewoon iets vervangends :)

010-2438898 (nummer van Logitech klanten service)

Verwijderd

Topicstarter
Rebels schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:17:
niet weggooien, gewoon ff logitech bellen

meeste spul heeft 5 jaar garantie , krijg je gewoon iets vervangends :)

010-2438898 (nummer van Logitech klanten service)
Jeetje, 5 jaar? Dat zou heel mooi zijn en laat ik, meester slordervos, nu net mijn zolder opgeruimd hebben en de bon van 2002 gevonden hebben gisteren :)
Geluk bij een ongeluk dus. Zou wel mooi zijn als ze hem kunnen repareren, dat ding is onwijs geliefd bij mij en hij was ook (schrik) 118 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 22:20 ]

• Rebels

Rebels

watev?!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:20:
[...]

Jeetje, 5 jaar? Dat zou heel mooi zijn en laat ik, meester slordervos, nu net mijn zolder opgeruimd hebben en de bon van 2002 gevonden hebben gisteren :)
Geluk bij een ongeluk dus. Zou wel mooi zijn als ze hem kunnen repareren, dat ding is onwijs geliefd bij mij en hij was ook (schrik) 118 euro.
met bon ben je helemaal verzekerd voor een nieuwe! :D

waarschijnlijk kun je kapotte zelfs houden, ze sturen binnen paar dagen vervangende spul op, want exact hetzelfde wordt natuurlijk niet meer gemaakt :)

succes!
ps. post je bevindingen nog een keer ;)

Verwijderd

Topicstarter
Rebels schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:25:
[...]

met bon ben je helemaal verzekerd voor een nieuwe! :D

waarschijnlijk kun je kapotte zelfs houden, ze sturen binnen paar dagen vervangende spul op, want exact hetzelfde wordt natuurlijk niet meer gemaakt :)

succes!
ps. post je bevindingen nog een keer ;)
Zal ik doen. Maar het wordt pas zaterdag en ik begrijp van de site dat ik eerst langs Norrod (de winkel waar ik hem kocht) moet, maar dat is geen probleem. Die zit gelukkig vlakbij mijn werk. Maandag post ik hier de resultaten.

• Rebels

Rebels

watev?!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:29:
[...]

Zal ik doen. Maar het wordt pas zaterdag en ik begrijp van de site dat ik eerst langs Norrod (de winkel waar ik hem kocht) moet, maar dat is geen probleem. Die zit gelukkig vlakbij mijn werk. Maandag post ik hier de resultaten.
dat kan ook, gaat sneller
de meeste dealers handelen volgens exact dezelfde manier,
zoniet ,dan is de dealer niet op de hoogte van de regeltjes van Logitech,
dan alsnog nummer bellen :)

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik had precies hetzelfde, weet je zeker dat er geen cola in is gevallen? :+ Dan krijg je namelijk precies hetzelfde effect

Verwijderd

Topicstarter
bertenernie schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:59:
Ik had precies hetzelfde, weet je zeker dat er geen cola in is gevallen? :+ Dan krijg je namelijk precies hetzelfde effect
Ik weet het , maar er is (afkloppen) nooit iets ingevallen qua drank. Wel wat haren van de poezen, maar die blaas je er wel tussenuit. Na wat jaren in de ict gewerkt te hebben weet ik alles van water/cola en toetsenborden :+

Het gebeurde ook gewoon nadat ik er 2 uur op gegamed had (rpg, dus meer muiswerk dan op het toetsenbord rammen) en daarna de pc opnieuw had gereset. Erg bizar.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late update, had weinig tijd om naar de winkel te gaan.

Het toetsenbord blijkt het gewoon te doen in de winkel? Hier thuis had ik later ook problemen me een ander toetsenbord, maar na het harder indrukken van de kabel doet hij het weer... Vaag gedoe, hopen maar dat mijn moederbord het niet gaat begeven, ik had er wat op bezuinigd en dat is achterafgezien niet echt handig geweest.

Maar het werkt nog (afkloppen).
Pagina: 1