Toon posts:

MSN Wil niet inloggen.. Firewall?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een raar probleem met mijn msn..

ik heb door problemen mijn windowes opnieuw geinstalleerd. alles ging goed incl drivers mobo etc. maar nu komt het rare: ik heb wel internet.... maar ik kan niet op msn want hij zegt dat ik achter een firewall zit. maar die heb ik allang uitgezet in windows. ik kan ook niet mijn windows registreren via internet. maar wel via internet explorer op internet. als ik de test draai van MSN komt er overal een vinkje behalve bij Offline IE.. maar dat lijkt me niet echt van toepassing toch?. het is ook niet de server van MSN want op me laptop werkt hij wel..
help.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:25
De standaard firewall van Windows XP en in een router blokkeren Msn-Messenger niet.
Andere softwarematige firewalls (zoals ZoneAlarm) doen dit wel, totdat jij akkoord geeft voor een connectie. Je hebt het toch over Msn-Messenger toch, dit is niet geheel duidelijk in je post?

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb het over MSN messenger. maar ik heb helemaal geen firewall aanstaan:(. er hebben wel meer mensen dit probleem lees ik nu in een ander topic

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:25
Tja, als Messenger brult dat er een firewall de boel staat te blokkeren, dan zal je toch ergens een firewall geactiveerd staan hebben. Is dat trouwens met de nieuwste msn-messenger v 7.50?

Mijn YouTube Channel