Toon posts:

kan nie modereren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil ik me modpoints eens goed gebruiken, krijg ik als ik op "voer beoordeling in" alleen een wit scherm met Reacties modereren erin (waar tabel hoort te staan) maar is verder helemaal leeg :(

Verwijderd

Topicstarter
Wis dit topic maar, ik had al gepost maar niet gerefreshed (back button had ik gebruikt!) dus moderatie opties stonden er nog op >:)

stom stom, wisse maar

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Volgens mij is het binnenkort al D____Kasemier >:) :+

Mijn iRacing profiel

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
>:)>:)LOL

Verwijderd

Als het toch al gewist wordt kan ik dit ook nog ff kwijt:

Ik wil lite-modje van P & WS worden :P

Hoewel daar op P & WS niet veel gemod zal moeten worden... Maar Non-Windows of Kroeg vind ik ook goed hoor :)
Jammer dat dat (waarschijnlijk) toch niet kan :'(
Hoewel? ff lief kijken en vragen: :) Femme, mag ik alsjeblieft lite-modje worden? :? Pleeeze??

Ik weet dat het voorgaande over T.net ging, mja

• Jaymz
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Ach als we dan toch aan het solliciteren zijn:

*kuch 't Modforum heeft mijn interresse *kuch

[edit:typo's (zoals gewoonlijk)]

Verwijderd

Kan nie typen :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02

Floor-is

5.2

De lite-mods voor de kroeg zijn al bijna bekend. Solliciteren naar die functie heeft geen zin :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik zou graag Lite-modje zijn op het P&WS forum...

'k zie net dat pc-eend daar heeft zitten crossposten... 2x zelfde vraag met een andere titel en verhaaltje, foei...

Als ik nu litemodje was had ik 1 van de 2 gesloten...

Verwijderd

Kan hier AUB een adje op reageren?

Ik bedoelde het eigenlijk best serieus...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 20:57 schreef Jaymz het volgende:
Ach als we dan toch aan het solliciteren zijn:

*kuch 't Modforum heeft mijn interresse *kuch

[edit:typo's (zoals gewoonlijk)]
Jaymz, daar moeten we inderdaad 1 light mod hebben, nou ja, mij haten de adjes hier toch :P Dus laten we loten tussen wie willen daar

Jaymz
Gameover
TgF
Irrelevant
Ecteinascidin

maar weet niet wie willen, vind ik echt goed idee

Vergeet ik nog iemand?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 21:45 schreef ksdz het volgende:
Ik zou graag Lite-modje zijn op het P&WS forum...

'k zie net dat pc-eend daar heeft zitten crossposten... 2x zelfde vraag met een andere titel en verhaaltje, foei...

Als ik nu litemodje was had ik 1 van de 2 gesloten...
he etter, zo kun je het wel vergeten :P

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zowiezo dat je altijd 2 litemods per forum aanstelt, al was het alleen maar vanwege vakanties etc.

* Delerium is wel beschikbaar [img=15,15]i/s/smile.gif[/img].

Maar op TMF hoeft niet zoveel gemod te worden. Ik denk dat het de meest overbodige lite modjes worden van allemaal. Aan de andere kant is het dan wel gegarandeerd het netste forum van alle. :)
* Delerium heeft liever een overbodig litemodje dan een litemodje tekort.

Verwijderd

Hmm, de moddereters die gemodereerd worden, dat klinkt vaag :), is dat dan de überMod?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 januari 2001 18:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Zowiezo dat je altijd 2 litemods per forum aanstelt, al was het alleen maar vanwege vakanties etc.

/me is wel beschikbaar <a href="i/s/smile.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>.

Maar op TMF hoeft niet zoveel gemod te worden. Ik denk dat het de meest overbodige lite modjes worden van allemaal. Aan de andere kant is het dan wel gegarandeerd het netste forum van alle. :)
/me heeft liever een overbodig litemodje dan een litemodje tekort.
ja maar af en toe wordt er gezeikt en dan hoeven de modjes er niet zo vaak te komen, want het is ook het forum waar het minst vaak modjes komen

Verwijderd

Uhm, TMF als in Moddereter Forum, da's volgens mij het enige Forum waar juist de HELE dag modjes rondhangen?

/me is je ff kwijt...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben alleen pessimistisch betreffende de kans van slagen, maar misschien denken adjes:"hoeven we helemaal niet meer naar om te kijken" :).

Betreffende de kandidatenlijst, liever iemand die er gewoon altijd is. Mij boeit het niet, als íe maar snel en accuraat is ;).
[edit] topix is niet helemaal af zie ik.
In het SU-forum heet het Modforum TMF, The Most Funny of andere dingen. Ik vind het wel tof :)

Verwijderd

Daar heb je gelijk in, het lijkt allemaal wel leuk en aardig, maar het is ook een hele verantwoording en met name dat snel en accuraat is een heelp sterk punt wat je aangeeft.

Maar ja, zo ben je :D

• Jaymz
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Een licht modje is eigenlijk niet echt nodig, omdat de meeste "probleemgevallen" vanzelf opgelost worden.

Maar in 'uitzonderlijke' gevallen kan het best makkelijk zijn.

Anyway: Doordeweeks ben ik overdag meestal wel om het uur (op z'n minst, normaal 15 minuten) even aanwezig, 's avonds en in het weekend: als ik wat aan het uitzoeken/updaten ben.

[off-topic: Cursusdag 1 was interresant, 4 to go see ya, 't eten wordt koud (ff meel checken)]

• AntonT
  • Laatst online: 13:53

AntonT

One Ton!

Sollicitaties voor lite-modjes worden ei'k niet in behandeling genomen. Wij zoeken gepaste mensen uit op een moment dat dat nodig is. :P

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En we kunnen eigenlijk wel aannemen dat er voor het TMF niet eens een vacature gecreeerd is. Mooi, probleem opgelost.

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 18:51 schreef AntonT het volgende:
Sollicitaties voor lite-modjes worden ei'k niet in behandeling genomen. Wij zoeken gepaste mensen uit op een moment dat dat nodig is. :P
Jammer :( Ik vond mezelf nu net ZO geschikt voor die functie :)

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 18:18 schreef D_Kasemier het volgende:

[..]
he etter, zo kun je het wel vergeten :P
Wieso etter?? Hij mot toch gesloten worden hoor... is ie ook al zie ik

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Als we dan toch aan het soliciteren zijn: Doe mij maar gewoon global mod status >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 januari 2001 18:28 schreef TgF het volgende:
Uhm, TMF als in Moddereter Forum, da's volgens mij het enige Forum waar juist de HELE dag modjes rondhangen?

/me is je ff kwijt...
ik bedoel motjes van GoT :P
Pagina: 1