Toon posts:

[IE6] Weergave filmpjes en jpegs werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn internet exploderExplorer snapt jpg files niet meer. Het ziet er dan uit als onderstaande screenshot. Ik dacht eerst aan een Videoplank prob, heb de nieuwste drivers gedownload en directX 9.0c geinstalleerd, hielp niks. De videokaart is ook goed imo. iemand enig idee wat dit kan zijn en vooral wat de oplossing kan zijn?!

Afbeeldingslocatie: http://www.thexpert.nl/error.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 01-10-2005 21:50 . Reden: laat die verbasteringen maar achterwege ;) ]

Verwijderd

Download Firefox of een andere browser, en kijk of het daarmee er wel goed uit ziet.

Verwijderd

Topicstarter
hehehehe, FF doet het wel:D

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels is het dus nog steeds neit opgelost. vanmiddag ontdekte dat ook eht afspelen van DVD en gewone videobeelden een 'gescrambled' resultaat opleveren. ook zit er door mn geluid ineens een enorme ruis en piep. ik heb een volledig nieuwe windows installatie gemaakt, nieuwe videokaart en geluidskaart erin. Nvidia / VIA nieuwste drivers geinstalleerd, maar allemaal zonder effect. Wie heeft er nog enige idee. ik begin er inmiddels heeeeel enorm hard van te balen... :(

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat zijn je systeemspecs? Het kan zijn dat je videokaart begint te overlijden, als die al een beetje oud is. Hier kan je weinig mee denk ik zo

Verwijderd

Topicstarter
Het is een A-bit mobo K7T, 512 mb sdram 133 mhz, athlon 1200 Mhz CPU. Nvidia gefroce MX400 64 embee VGA. heb er al 3 andere VGA kaarten ingezet, niet het probleem. ook een andere voeding hielp niet. Dacht dat er misshcien een VCCtje miste ofzo. Geeeen idee verder... WIE???

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mischien eens een regcleaner er overheen halen :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
pffff,

zoals ik zei: SUPER MEGA GLOED NIEUWE INSTALLATIE.....

Register kan dus niet vervuild zijn....

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf dan allemaal al geprobeerd?

en wil je die overdreven hoeveelheden hoofdletters en de verbasteringen achterwege willen laten?

Ik pas de topictitel nog even ietsje aan, want deze zegt helemaal niks over je probleem ;)
IE 6.0 error/bug... > [IE6] Weergave filmpjes en jpegs werkt niet meer*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Bios-flash. Bijna alle hardware al (tijdelijk) vervangen. Nieuwste VIA drivers, nvidia drivers..... Zoiets..? Nieuwste Direct X..

Weeetutnietmeer

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:48:
Het is een A-bit mobo K7T, 512 mb sdram 133 mhz, athlon 1200 Mhz CPU. Nvidia gefroce MX400 64 embee VGA. heb er al 3 andere VGA kaarten ingezet, niet het probleem. ook een andere voeding hielp niet. Dacht dat er misshcien een VCCtje miste ofzo. Geeeen idee verder... WIE???
Ik heb het probleem ook eens gehad met een Athlon TB 1200.
Dit kwam omdat de cpu te heet geworden was. De winkelier heeft 'm toen trouwens netjes omgeruild (voor een 1333)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Jij hebt precies hetzelfde probleem gehad??

• Rob
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:35:
Jij hebt precies hetzelfde probleem gehad??
Ja, jpegs en videomateriaal zag er niet uit.
Ik denk dus dat je cpu stuk is.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
-Rob- schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:49:
[...]

Ja, jpegs en videomateriaal zag er niet uit.
Ik denk dus dat je cpu stuk is.
Interresant! Was je geluid toevallig ook ontzettend brak?!

• Rob
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:04:
[...]

Interresant! Was je geluid toevallig ook ontzettend brak?!
Dat herinner ik mij niet meer, zou kunnen

Pagina: 1