I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
En wat verwacht je nu van ons? Je ziet ergens de oorzaak niet van, dus zal het wel een virus zijn?Dries_Aendekerk schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:37:
Een volledige virusscan heeft nochtans niets opgeleverd.
Gokje:
Beeldscherm of kabel is kapot.
Grutte Pier fansels
Verder denk ik zelf dat het een kapotte videokaart is. Als je daar nog eentje van hebt liggen, zou ik dat eens proberen
[ Voor 24% gewijzigd door geez op 30-09-2005 20:46 ]
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Zo niet dan licht het waarschijnlijk aan je videokaart. Heb je al je drivers geupdate
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Verwijderd
Suc6
Verwijderd
Zo wel, ligt het aan de videokaart, anders waarschijnlijk de drivers.jesse9391 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:10:
Guido en in de bios zie je het ook zo?
Zo niet dan licht het waarschijnlijk aan je videokaart. Heb je al je drivers geupdate
Jesse: Geef je posts btw eens wat meer aandacht, ik vind ze er nou niet bepaald zolgvuldig getypt uitzien.
Op een TFT-scherm?Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:18:
Denk ook is aan apparaten die vlak naast de monitor staan, energievelden (telefoon/speakers, etc) kunnen zekers beeldvervorming tot gevolg hebben.
Suc6
Ik denk dat het een videokaart probleem is. Bij mij treedt heel af en toe hetzelfde effect op. Als ik dan de pc afsluit en deze geheel spanningsloos maak, dus de voedingsstekker eruit haal of de voeding met de schakelaar uit zet en daarna de spanning er weer op zet is het probleem weg.
Nog even ter illustratie, zo ziet het er af en toe bij mij uit:
[ Voor 13% gewijzigd door kwiebus op 02-10-2005 20:19 ]
Als dit puur en alleen onder windows is. Dan moet je eens andere drivers proberen.
Hoewel dit er toch op lijkt dat het geheugen op je grafische kaart kapot is.
Verwijderd
Het kan inderdaad zo zijn dat het geheugen op je grafische kaart defect is. Daardoor loopt de frequentie van het beeldscherm niet meer goed en kan je zulke strepen krijgen.geforce5_guy schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:01:
Hoewel dit er toch op lijkt dat het geheugen op je grafische kaart kapot is.
Het kunnen geen radiografische signalen/golven zijn of een telefoon in de buurt van het scherm. Altans niet op een TFT-scherm.
Het kan ook zijn dat de fan op je grafische kaart niet goed koelt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad bij de pc van mijn vriend. Controleer anders even of de fan niet aanloopt, of er veel stof tussen zit, en of die niet te veel weerstand heeft bij het draaien. Dat zie je al snel. Als dat het probleem is ben je er goedkoop af door een fan te kopen.
Ik zou dus eerst eens kijken wat er gebeurt als je een andere graphics kaart in die pc rost. Of evt. een andere videodriver
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Dus ik ben bang dat die kapot is
Sign here please
Signature
Het was inderdaad de fan. Maar wegens te laat opgemerkt was de hele grafische kaart naar de knoppen. Gelukkig hebben we nog garantie, Dell is al langsgeweest en heeft een nieuw kaartje gestoken.Het kan ook zijn dat de fan op je grafische kaart niet goed koelt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad bij de pc van mijn vriend. Controleer anders even of de fan niet aanloopt, of er veel stof tussen zit, en of die niet te veel weerstand heeft bij het draaien. Dat zie je al snel. Als dat het probleem is ben je er goedkoop af door een fan te kopen.
Bedankt voor de feedback!
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Ik was doodgewoon aan het werken op mn pc en ineens krijg ik strepen over heel het scherm. Ik kijk naar de temp van de grafische kaart: 65 graden!
Dat was al niet normaal omdat het kaartje anders maar 40 graden wordt ofzo.
Kast opengesmeten en ik zag dat er een dun kabeltje van de voeding tussen de koperen ribbertjes zat van mn zalman vf900 koeler. Maar die blokkeerde de fan niet....
Zou iemand weten dan het aan dat kabeltje ligt of is het gewoon toeval?
De kaart gaat alleszins rma.
maar goed, je video kaard kan ook zonder dat hij te heet wordt kapot gaat, wat je nu het beste kan doen is net zo als de TS garantie claimen.
die streepen had ik ook op mijn kappotte beeld plank.
Coding 4 Fun!