Mijn probleem is een bij het opstarten.
Ik krijg een foutmelding :
Chassis Intrusion.
Fatal Error - System Halted
Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd voor het oplossen van dit probleem.
Maar ik kom er gewoon niet meer uit.
Chassis Intrusion zegt infeiten dat mijn PC open is geweest.
En wat ik heel raar vindt want naar mijn weten zit er ook geen chassis intrusion mechanisme op
CM Stacker.
Althans kon het nergens vinden in de handleiding of op de website.
De jumper die de chassis intrusion zou hebben veroozaakt stond al op zijn goeie plek volgens het handleiding.
Verder heb ik de batterij eruit gehaald en 60 minuten gewacht en langer.
Toen dat niet hielp heb ik de BIOS terug gefashed naar orginale staat maar dat hielp ook niet.
Ook heb ik de PC uit elkaar gehaald en opnieuw gebouwd en heb gezocht naar Chassis intrusions post op deze forum waarvan ik tips had gevonden die ik heb uitgevoerd maar tervergeefs.
Het ziet ernaar uit dat me moederbord gewoon stuk is.
Ik wil deze post weer aandacht geven omdat bij de voorgaande posten niet echt goeie tips werden gegeven waar ik zelf niet aan had gedacht of had geprobeerd maar misschien dat iemand als nog een goeie oplossing heeft dan wil ik die als nog graag horen.
*Het moederbord is een ASUS P4P800S.*
Ik krijg een foutmelding :
Chassis Intrusion.
Fatal Error - System Halted
Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd voor het oplossen van dit probleem.
Maar ik kom er gewoon niet meer uit.
Chassis Intrusion zegt infeiten dat mijn PC open is geweest.
En wat ik heel raar vindt want naar mijn weten zit er ook geen chassis intrusion mechanisme op
CM Stacker.
Althans kon het nergens vinden in de handleiding of op de website.
De jumper die de chassis intrusion zou hebben veroozaakt stond al op zijn goeie plek volgens het handleiding.
Verder heb ik de batterij eruit gehaald en 60 minuten gewacht en langer.
Toen dat niet hielp heb ik de BIOS terug gefashed naar orginale staat maar dat hielp ook niet.
Ook heb ik de PC uit elkaar gehaald en opnieuw gebouwd en heb gezocht naar Chassis intrusions post op deze forum waarvan ik tips had gevonden die ik heb uitgevoerd maar tervergeefs.
Het ziet ernaar uit dat me moederbord gewoon stuk is.
Ik wil deze post weer aandacht geven omdat bij de voorgaande posten niet echt goeie tips werden gegeven waar ik zelf niet aan had gedacht of had geprobeerd maar misschien dat iemand als nog een goeie oplossing heeft dan wil ik die als nog graag horen.
*Het moederbord is een ASUS P4P800S.*