Applicaties geven plots 'invalid archive'? *

Pagina: 1
Acties:

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoi,

Ik heb onlangs geprobeerd de demo van Age of Empires 3 meerdere keren te downloaden, ook van andere sites.

Steeds krijg ik de error " invalid archive", terwijl anderen die van dezelfde site hebben gedownload het installatiebestand wel kunnen openen en probleemloos installeren.

Bij de installatie van Tuneup Utilities 2006 krijg ik ook een data error bij het uitpakken en bij Skype zegt ie weer invalid archive.

Het lijken mij teveel programma's die dit probleem hebben op mijn pc om toeval te zijn, heeft iemand mischien een oplossing? Bij voorbaat dank!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Age of Empires 3 + downloaden = illegaal ;)
Ooit bedacht dat er wel eens een virus oid meegekomen zou kunnen zijn :?

GoT is er niet om je met illegale zaken te helpen - maar als alles zo in de soep loopt zoals je zegt zou ik gewoon een reinstall overwegen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

The_Eagle schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:26:
Age of Empires 3 + downloaden = illegaal ;)
Ooit bedacht dat er wel eens een virus oid meegekomen zou kunnen zijn :?

GoT is er niet om je met illegale zaken te helpen - maar als alles zo in de soep loopt zoals je zegt zou ik gewoon een reinstall overwegen :)
beter lezen.
is de demo van age of empires3 8)7
en dat is wel legaal.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:02
Lezen: de TS heeft het over de demo en die is van meerdere sites te downloaden hoor. Daar is niks illegaals aan ;)

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 16:00
lezen: de demo van Age of Empires 3 meerdere keren te downloaden

probeer eens een chkdsk te doen .waarschijnlijk zitten er een paar fouten op (mijn gok "orphaned files") , ik heb het 2 maal gehad dat ik geen exe bestanden kon openen. mij restte toen een reinstall

[ Voor 4% gewijzigd door DJrDJ666 op 30-09-2005 18:31 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; die gare smiley hoort er bijvoorbeeld niet in thuis :) Heb je niet toevallig je PC overgeklokt, of een virus te pakken?

Veel .exes openen niet meer :S > Applicaties geven plots 'invalid archive'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Dutch_Razor
Ik heb met Hitman Pro een volledige systeem scan gedaan, en de firewall/active virusscanner houdt vrijwel alles tegen, maar ik zal nog es een virusscan doen.

Mijn pc is btw niet geoverclockt.

Ik heb net chkdsk ingevoerd bij "Uitvoeren", en na het controleren geeft hij geen fouten aan.

Bedankt voor t antwoorden btw!

[ Voor 28% gewijzigd door Dutch_Razor op 01-10-2005 12:29 ]

• Dutch_Razor
Hey nadat ik Tuneup Utilities 2006 heb geinstlalleerd (install file overgezet van een vriend op externe HDD) en allerlei register problemen en schijf fixing heb gedaan doen alle install files t wel gewoon :D

Werkt Tuneup dus toch :D
Pagina: 1