[PHP] PHPNuke geeft slechts lege pagina? *

Pagina: 1
Acties:

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08 10:17
Heb alles geinstalleerd en gecofigureerd. Maar als dan me site wil testen met het adres: 127.0.0.1/admin.php dan krijg ik gewoon een lege pagina te zien. Geen fout ofzo maar gewoon een witte lege pagina.Het zelfde gebeurt bij index.php.

Zou het dan kunnen dat de test database bij PHPNUKE verkeerd is gecompileerd ofzo?

Gebruik Apache 2, PHP 5, Mysql 4.1 en PHPNUKE 7.8. Dit allemaal op Windows XP Pro.

Iemand enig idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zet je error_reporting in PHP eens op E_ALL en zet display_errors op 'yes'. Verder worden databases niet gecompileerd; heb je je foutlogboeken van Apache en PHP al eens bekeken? Ik pas ook je topictitel nog even aan zodat deze wel duidelijk is :)

[APACHE][PHP][MYSQL][PHPNUKE] Lege admin.php > [PHP] PHPNuke geeft slechts lege pagina? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08 10:17
apache had deze foutmelding in het log staan...en wel een heleboel keren, echt een stuk of 150 keer.

[Fri Sep 30 17:55:06 2005] [error] [client 127.0.0.1] File does not exist: C:/Program Files/Apache Group/Apache2/htdocs/ADSAdClient31.dll

PHP kan ik nergens een error log van vinden. Ik had ook die errors messages aangezet maar hij geeft geen errors op de pagina. (ik denk dat daar de errors komen te staan dan? ben nogal newbie hiermee)

Ook in Mysql zie ik zo snel geen errors in het bestand SERVERNAAM.err
Wel zag ik dat er een poort 3306 stond...moet die open voor een connectie met Mysql?