Defragmentatie begint steeds weer opnieuw, HELP!!

Pagina: 1
Acties:

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Als ik mijn HD wil defragmenteren..... en ik start het, begint ie na een korte tijd weer opnieuw bij 0%. Dat stukkie wat ie al gedaan heeft gaat dan wel weer snel, maar toch klopt het niet.
Ik heb dan voor de rest geen andere programma's lopen, dus er verandert niks op mijn HD naar mijn mening.
Is mijn HD stuk ofzo? Kan ik dit checken, behalve dan in windows en norton.

The "real" Champ will always be The Champ

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Dat is helemaal normaal. Tenminste, dat vind windows. Als er onder het defragmenteren een schrijfactie plaatsvind (dat doet Windows), begint defrag opnieuw. Het zou namelijk kunnen zijn dat Windows op dat eerste stukje geschreven heeft. Gaat vanzelf verder.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 15:06
Check je startup-folder en verwijder 'office snelstarten'. Dat scheelt uren met defragmenteren.

Microsoft Office |:(

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 18:21 schreef Fox-Web het volgende:
Dat is helemaal normaal. Tenminste, dat vind windows. Als er onder het defragmenteren een schrijfactie plaatsvind (dat doet Windows), begint defrag opnieuw. Het zou namelijk kunnen zijn dat Windows op dat eerste stukje geschreven heeft. Gaat vanzelf verder.
Is niet normaal :( Probleem is dat bij het defragmenteren meestal nog steeds achtergrond programma's lopen in windows. Deze moet je echt allemaal uit zetten. :r

Zelf doe ik defrag nog altijd gewoon lekker onder Dos met een lekker boot-floppy... heb je nergens last van 8-)

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Natuurlijk moet je alle residente proggies ook uit zetten. Ik nam aan dat ie dat wel wist.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• The Champ
Natuurlijk weet ik dat..... er lopen ook geen prgm meer op de achter grond...... vandaar ook dat ik mijn vraag hier stel!

Verwijderd

In veilige modus opstarten en dan defrag draaien....heb je toch nog je vertrouwde windowss-omgeving :D

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 10:58

WiD

In win2000 kan ik rustig defraggen en delta forcen van de schijf die ik aan't defraggen ben. Da's pas tof.

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 07:40
Ik heb hetzelfde probleem. Maar de oplossing is: tamdam da dam

Opstarten in de Veilige Modus / Safe Mode
en daar defragmenteren.
Werk perfect! Begint niet meer opnieuw.

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 07:40
Woops. Salt was me al voor! Was iets te fanatiek met posten ;)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

wat ik heb gedaan is gewoon met ctrl alt del functie alle achtergrond reut eruit heb gedonderd. zo deed ie het ook

maar nu ik lees dat het via de de veilige modus kan, is dat toch wel handiger.
volgende keer maar

specs

Verwijderd

Maaruh als na de veilige modus weer opnieuw opstart, raken dan niet weer opnieuw een aantal bestanden gefragmenteerd? Omdat eigenlijk dan pas de stuurprogramma's worden geladen.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-04 11:52
Als je Winroute hebt draaien, dan start scandisk ook oneinig vaak opnieuw, dus misschien defrag ook
(eigen ervaring)

Oplossing: Tijdelijke uitschakelen

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• The Champ
Jah inderdaad als ik in veilige modus opstart en dan defragmenteer doet ie het normaal.....thnx!!

Pagina: 1