Toon posts:

Levertijden 7800GTX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende situatie:

Bestel een ASUS 7800GTX TOP bij een (gerenommeerde) webwinkel. Levertijdindicatie 1 - 5 werkdagen. Ben nu 3 weken verder, maar die kaart is er nog steeds niet. Vervolgens de keuze of ik niet de "gewone" ASUS 7800GTX wil. Liever niet (gezien het geringe prijsverschil maar wel betere prestaties en koeling), maar ik maak toch de afweging om voor deze kaart te gaan (op voorraad). Blijkt de volgende dag dat die ook al verkocht is. Nu nog steeds geen 7800GTX......

Met andere woorden: ik ben dadelijk 4 weken onderweg en heb mijn systeem nog niet omdat de 7800GTX (TOP) niet leverbaar is. Misschien duurt het nog wel een aantal weken. Begin hier behoorlijk van te balen. Ook omdat de indicatie in de verste verte niet overeenkomt met de werkelijke levertijd.

Vragen:

1. Is de ASUS Top versie de moeite waard om op te wachten i.v.g. met de "gewone" 7800GTX?
2. Hebben jullie soortgelijke ervaringen met de levertijden van de 7800GTX?
3. Hebben jullie ervaringen met levertijdindicaties die totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid?
4. Wat kan ik verlangen van de webwinkel ter compensatie?

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 08:48

amd187

Ondertitel

1. Ik weet het niet, ik heb gewoon de TOP versie gekocht omdat ik de snelste wilde hebben :)
2. Nee, ik heb deze kaart 2 weken terug besteld bij 4launch, en dat duurde welgeteld 3 werkdagen...
3. ja, bij alternate vooral, HDD's die ze gewoon niet hebben, staat er binnen 24h leverbaar...
4. Ik zou gewoon naar een andere gaan, je kan nix verlangen volgens mij, staat ook meestal in de algemene voorwaarden dat je niets op hun kan verhalen als de levertijd overschreden word.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:30:1. Is de ASUS Top versie de moeite waard om op te wachten i.v.g. met de "gewone" 7800GTX?
2. Hebben jullie soortgelijke ervaringen met de levertijden van de 7800GTX?
3. Hebben jullie ervaringen met levertijdindicaties die totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid?
4. Wat kan ik verlangen van de webwinkel ter compensatie?
3. Ja, dit is meer regel bij mijn orders dan uitzondering (zelfs al zijn ze goed beoordeeld in de shopsurvey)
4. Niks, hooguit geld terug en ergens anders bestellen

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-08 23:33
Het enige wat ik je kan aanraden is om bij een groothandel ala OBCS, Komplett etc. te bestellen, die van alles stapels met voorraden hebben. Dan weet je zeker dat je krijgt wat je wilt, wanneer je wilt.

^ Wat hij zegt.

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-07 13:50

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik wacht nu al 3 weken op de levering van de Asus 7800 GTX kaarten :s

De hele pc is binnen behalve die kaarten; www.sallandautomatisering.nl Verder perfecte site, service en ondersteuning. (Ze kunnen er zelf ook weinig aan doen lijkt mij, het is gewoon de importeur van Asus)

[ Voor 19% gewijzigd door krouwen op 30-09-2005 23:09 ]