WFvN schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:18:
[...]
Beter moeten weten in de zin van?.....
- meuk niet maken? B*llsh*t. Buskruit is verder niet gevaarlijk zolang je het
1) niet in te grote hoeveelheden maakt; ik heb het in porties van ongeveer 20 gram gemaakt;
20 gram... weet je hoeveel kracht daarbij vrij kan komen? Ik gerbui zelf minder dan 1 gram om een loden bal van 10 gram met een dikke 400Mtr/sec weg te schieten... wta denk je wat er gebeurt met 20 gram als dat fout gaat?
2) je het niet in een afgesloten vat propt;
Jij bewaard het zeker in een petri schaaltje in je ijskast...
3) je de meuk niet opslaat
Wat doe je er anders mee?
Om héél eerlijk te zijn zal me dat m'n r**t roesten áls het inderdaad al strafbaar is voor het onderwijs. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat verder niet weet.
Doe dan eerst eens even wat vooronderzoek. Iedereen weet dat je geen explosieven mag bezitten zonder de daarvoor bestemde papieren, ook geen leraar op school. Het is gewoon strafbaar. ( maar dat hebben ze jou kennelijk ook niet verteld op je opleiding hehe

)
Ga toch maar je schoolgeld terughalen of duik nog een keer met je neus in de boeken want véél dingen zijn je overduidelijk ontschoten.
Gelukkig wel

maar ik weet iig wel waar ik mee bezig ben qua veiligheid voor mezelf en mijn medemens. Dat kan ik niet zeggen van mensen die gaan experimenteren met dit soort zooi, en daarbij nog een voorbeeld functie uitoefenen ook....
Maar ja, ik hou het er hierbij voor gezien voor we echt gaan flamen, en de boel echt explosief word... of moet ik licht ontvlambaar zetten...
edit:
[quote]Osiris schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:25:[/quote]
Tegenwoordig niet meer nee, maar er zijn wel degelijk nog steeds schutters die met oudere wapens
[quote]Ja, dat zal veel voorkomend zijn bij wapenverenigingen........ (zucht)
[/quote]
Ehh ja dus, bij sportschutters wereldwijd en bij Re-inactment groepen, het leger etc...
[
Voor 10% gewijzigd door
Shaggy op 01-10-2005 00:40
]