Ik zoek een eenvoudig agenda/takenlijst programma voor de PocketPC dat naast de bestaande agenda software draait en een eigen gescheiden database heeft. Verder moet er ook nog een gewone windows versie van de software zijn. Het idee is dat de database op het geheugenkaartje staat en dat ik dat kaartje of in mijn PC of in mijn PDA stop. Kent iemand zoiets? Natuurlijk het liefst goedkoop of zelfs gratis. Uitgebreid zoeken met google heeft tot nu toe niks zinnigs opgeleverd.
Ok, maar vertel ook wat heeft het wél opgeleverd en waarom dat niet voldoet. Dat scheelt misschien weer in dingen aandragen waarvan jij dan weer kunt zeggen dat het niet is wat je zoekt, omdat etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Lustucru op 30-09-2005 17:29 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Ok, wat het wel heeft opgeleverd:
- allerlei softwaretjes die extra features aan je PDA agenda geven
- andere PDA agenda's die gebruik maken van de standaard 'database' * van de PDA
- de gebruikelijke zut
Waarom dat niet voldoet:
- dat is niet wat ik wil!! Ik wil gewoon twee apparte agenda's.
Even de situatie wat verduidelijken. Ik heb zelf een hele oude aftanse groote zwart/wit PDA die ik voor mijn prive agenda/taken/adressen/bestanden gebruik en via een cradle synchroniseer met Outlook op mijn prive PC.
Nu heb van mijn werk een kleinere modernere betere PDA gekregen die ik daar via de cradle synchroniseer met Lotus Notes. Omdat ik geen zin heb om 2 PDA's mee te 'zeulen' wil ik zowel mijn prive-afspraken/taken/adressen als mijn proffesionele afspraken/taken/adress op mijn PDA kunnen zien/bewerken/invoeren. Maar ik wil op de PC's wel de agenda's gescheiden houden, dus geen prive afspraak in mijn werk-agenda en en geen werkafspraken in mijn prive-agenda. Verder staat de Cradle op mijn werk, dus thuis kan ik niet via een kabeltje synchroniseren. Thuis ben ik zeker bereid om naar iets eenvoudigers dan Outlook over te stappen.
* Er even van uitgaande dat de agenda/takenlijst/adressen in een soort van database structuur zitten.
- allerlei softwaretjes die extra features aan je PDA agenda geven
- andere PDA agenda's die gebruik maken van de standaard 'database' * van de PDA
- de gebruikelijke zut
Waarom dat niet voldoet:
- dat is niet wat ik wil!! Ik wil gewoon twee apparte agenda's.
Even de situatie wat verduidelijken. Ik heb zelf een hele oude aftanse groote zwart/wit PDA die ik voor mijn prive agenda/taken/adressen/bestanden gebruik en via een cradle synchroniseer met Outlook op mijn prive PC.
Nu heb van mijn werk een kleinere modernere betere PDA gekregen die ik daar via de cradle synchroniseer met Lotus Notes. Omdat ik geen zin heb om 2 PDA's mee te 'zeulen' wil ik zowel mijn prive-afspraken/taken/adressen als mijn proffesionele afspraken/taken/adress op mijn PDA kunnen zien/bewerken/invoeren. Maar ik wil op de PC's wel de agenda's gescheiden houden, dus geen prive afspraak in mijn werk-agenda en en geen werkafspraken in mijn prive-agenda. Verder staat de Cradle op mijn werk, dus thuis kan ik niet via een kabeltje synchroniseren. Thuis ben ik zeker bereid om naar iets eenvoudigers dan Outlook over te stappen.
* Er even van uitgaande dat de agenda/takenlijst/adressen in een soort van database structuur zitten.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 18:34 ]
Verwijderd
klein schopje
Misschien is het mogelijk 2 users aan te maken op je PDA. dus met twee databases te werken. een voor prive afspraken en een voor je werkzut.
Misschien is het mogelijk 2 users aan te maken op je PDA. dus met twee databases te werken. een voor prive afspraken en een voor je werkzut.