Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ipod muziek synchroniseren op andere pc

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

ik heb het volgende probleem en betwijfel of er een oplossing voor is.
Dus hier is de uitdaging.

De muziek die ik via itunes in m'n ipod heb gezet wil ik graag kunnen afspelen op een andere pc dan waar ik de muziek op heb upgeload.
Itunes op de andere pc ziet de nummers wel, maar staat niet toe dat ze geselecteerd worden om af te spelen. (te veel beveiliging is mijn probleem dus!)

Is dit te omzeilen?

bedankt!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Kabeltje van je ipodkoptelefoon naar je audioingang op je pc?

Verwijderd

Topicstarter
Als je m'n probleem niet begrijpt, zeg dat dan.

toch bedankt voor de input

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Zet in explorer eens aan dat je hidden files gewoon ziet, dan zie je ook mappen waarin je muziek staat.
Deze kan je gewoon kopieren en afspelen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Voor zover ik weet, is dit niet mogelijk met iTunes. Je zou andere software kunnen gebruiken, ik kan echter uit je post niet opmaken of dit wenselijk is of niet. Dit is misschien interessant om te volgen voor je.

[rml][ iPod] Welke software gebruik jij?[/rml]

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:20:
Als je m'n probleem niet begrijpt, zeg dat dan.

toch bedankt voor de input
Wat ik begrijp is dat je nrs wil afspelen op eenderwelke pc, voor zover ik weet is de enige mogelijkheid om dat te doen, door de signalen analoog door te sturen en je ipod de mp3 laten afspelen, en de pc het signaal te laten versterken. Er zijn zat veel programmas die dat kunnen.

Verwijderd

iPod's horen in Apple Talk
Misschien kunnen ze je daar verder helpen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ephpod kan dit bijvoorbeeld, en dat had je makkelijk kunnen vinden als je even de search had gebruikt.
Bovendien zijn hier nog meer programma's voor, ik weet verder niet hoe ze heten, maar in Apple Talk kun je het vast wel vinden.

Edit: iTunes kan dit dus niet, als je het wel met iTunes wil, zul je de boel moeten kraken oid, en dat is (mocht het kunnen) illegaal hier op GoT.

Je schrijft het trouwens als "iPod" ;)

[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 30-09-2005 17:15 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Dit is goed in Apple Talk terug te vinden in topics als [iPod] Welke software gebruik jij?. Kijk daar dus eens wat rond. :)

Overigens mogen opmerkingen over bijvoorbeeld de verkeerde locatie van een topic door middel van topic reports. (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif boven aan de pagina.)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.