Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 9500 WLAN probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn wlan/wifi op mijn Nokia. Om in te loggen op het netwerk van de universiteit (UvA) wordt geen gebruik gemaakt van de gebruikelijke WEP key maar heb je het programmatje SecureW2 nodig. Dit is alleen niet beschikbaar voor het Symbian OS waar mijn Nokia op draait. Iemand suggesties hoe dit op te lossen is ? Is er geen programmatje waarmee je hetzelfde kan doen zonder dat je persé SecureW2 nodig hebt ?

Heb overigens verder niet heel veel verstand van dit soort dingen, dus svp niet teveel moeilijke dingen zeggen... Thanks!

Casper

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 08:55

MaDLiVe

.-Observer-.

Op de UT hadden ze precies hetzelfde het is mij nog niet gelukt icm een symbian/WM apparaat.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
SecureW2 ondersteunt Symbian (nog) niet. Ik heb een tijdje geleden een mailtje naar ze gestuurd, maar ze geven aan dat ze niet weten wanneer het komt en of het er wel uberhaupt komt.... Zelf gebruik ik ook een 9500, en als ik op de universiteit ben, gebruik ik Orange ( de proxy truc ) om gratis ( lees: 6 euro onbeperkt ) te internetten...

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 09:21
Securew2 is nu open source :D dus de weg ligt open..

Slache!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:29
Hopen dat het gefixt is voordat de N91 uitkomt.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik doe deze op slot, bovenstaande reply voegt nou niet bepaald veel toe aan dit al vrij oude topic.

Overigens had de originele vraag ook al in het centrale Nokia 9500 topic gesteld kunnen worden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.