Van een belkin wlan router een ap maken; problemen

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:39

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Misschien een beetje vage topic titel, maar ik heb nu een andere wlan router en modem in een (zyxel 600 nog wat series), nu had ik al slecht bereik (laag-gem signaal @ zolder en sommige plekken in de hut).

Nu wil ik dus die belkin instellen, als ap zodat het signaal versterkt wordt, maar mijn pa heeft waarschijnlijk iets verneukt in die router waardoor ik er niet meer op kom (vaag ip opgeven in de ap mode ofsow).

Wat wilt ie nou bereiken zul je denken. Ik wil dmv die belkin het signaal opkrikken zodat ik ook @ zolder en andere plekken (zoals buiten etc) goed bereik heb. Nu ben ik ingelogd op het wlan netwerk van de Zyxel, mijn internet modem etc waar alles computers (bekabeld en wlan) op aangesloten zitten.

Nu wil ik dus die belkin instellen als AP, zodat het signaal verstekt wordt, maar mijn vader heeft ffkes gekeken maar heeft een vage ip opgeven waardoor ie wel als ap werkt maar uit zich zelf zeg maar, zover ben ik niet bekend in het opkrikken van signalen maar hij staat dus ingeven als 192.168.1.1 (het ip van de gateway zeg maar wat de zyxel is). Maar als ik die belkin aanzwengel zie ik um in me lijst van draadloze netwerken in windows maar als ik probeer te connecten wat overigens wel lukt, krijg ik verder`s niets meer toegewezen, ik blijf met een ip 169 (geen connectie).nog wat zitten. Ook inloogen op de belkin lukt niet.

Iemand tips?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+