Toon posts:

geforce 5200 geeft zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey mensen ik heb een probleemje en hoop dat iemands me verder kan helpen.

Ik had een geforce 5200 ultra in me pc zitten en wou hier mijn tv op aansluiten maar ik kreeg geen beeld op me tv.
Toen ging ik dus wat kloten met me instellingen van me beeldschermen en gaf ik perongeluk aan dat me tv het hoofdbeeldscherm moest zijn en toen had ik helemaal geen beeld meer.

Als ik mijn pc nu opnieuw opstart doet me monitor het wel maar nadat het laadbalkje van windows in beeld komt wordt me beeld zwart en komt alleen mijn muiscursor komt in beeld.

Momenteel heb ik m'n ati 9200 er weer in en die doet het wel gewoon.

Alvast bedankt en de groeten

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welk OS? Veilige modus geprobeerd? CTRL ingedrukt houden tijdens opstarten van Windows?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 08:47
Het is volgens mij geen CTRL inhouden maar ALT inhouden. Ik heb dit ook een keer gehad alleen bij mij was het heel simpel op te lossen. Ik moest gewoon ff de tv kabel er uit trekken.

Waarom hou je die 9200 er niet in? Die is sneller volgens mij.. (echt een beest, die 9200 8)7 )

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid, ik heb xp pro.
In veilige modus start hij wel gewoon op (zit ik nu in).
Dat opstarten met alt zal ik nu proberen (edit:hij start gewoon met alt maar vervolgens krijg ik alleen dat windows landschap te zien, als ik eigenschappen van me beeldscherm kies komt dat menu dus niet op m'n monitor

En die ati doet het nog wel goed maar met spelletjes is ie toch een stukkie trager en er zit geen s video uitgang op.

groeten Brokkie

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 16:40 ]

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 08:47
Krijg je geen pictogrammen enz te zien? Dan moet je namelijk ff handmatig explorer opstarten door CTRL+ALT+DELETE te drukken en dan nieuwe taak. Daar intypen explorer.exe ..

K vind het nog steeds nogal vaag uitgelegd, het windows Landschap, de achtergrond?

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 08:58
Ik zou zeggen, haal in V.M. de driver er af en installeer de nieuwste drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas werkt het niet om ctrl alt del in te drukken , tenminste het werkt wel maar hij wil het menutje dan weergeven op mijn 1ste beeldscherm, mijn tv dus waar ik geen beeld op krijg.

Nieuwe driver heb ik ook al geinstalleerd maar zonder succses, mijn pc blijft denken dat mijn tv het hoofdbeeldscherm is en me monitor het 2de.

Weet iemand mischien waar die instellingen worden opgeslagen zodat ik die kan wissen ofzo?

alvast bedankt mensen

(edit) sorry het is al gelukt, lag wel aan de driver

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 14:04 ]

Pagina: 1