Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PCB digitaliseren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein printplaatje wat ik graag wil digitaliseren zodat ik het kan bewerken.

Is het mogelijk om het te scannen en dat converteren naar een bewerkbaar bestand? Gerber?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Is het niet minder werk om hem zelf even opnieuw te ontwerpen? :)
Je zegt zelf dat het om een klein printplaatje gaat, dus dat lijkt me ook niet al te lastig.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:01:
Is het niet minder werk om hem zelf even opnieuw te ontwerpen? :)
Je zegt zelf dat het om een klein printplaatje gaat, dus dat lijkt me ook niet al te lastig.
Daar heb je gelijk in maar is het mogelijk?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:13:
[...]

Daar heb je gelijk in maar is het mogelijk?
Tuurlijk :)

Zoek maar es op PCB design programma's
Tip: Eagle :+ :P

Kun je je lekker uitleven met schema's :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 20:43
Voor zover ik weet, is er geen enkel bedrijf in Nederland dat werkfilms nog zelf door de scanner haalt om ze naar gerber te converteren. Er zit in Duitsland nog wel een bedrijf wat dit voor je kan doen, dwz de films scannen, geen print. Maar de vraag is al eerder gesteld, wil je dit bij een eenvoudige layout wel doen en is het niet sneller dit eagle, ultiboard, etc opnieuw te tekenen.

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:14:
[...]

Tuurlijk :)

Zoek maar es op PCB design programma's
Tip: Eagle :+ :P

Kun je je lekker uitleven met schema's :P
jeronimo2003 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:58:
Voor zover ik weet, is er geen enkel bedrijf in Nederland dat werkfilms nog zelf door de scanner haalt om ze naar gerber te converteren. Er zit in Duitsland nog wel een bedrijf wat dit voor je kan doen, dwz de films scannen, geen print. Maar de vraag is al eerder gesteld, wil je dit bij een eenvoudige layout wel doen en is het niet sneller dit eagle, ultiboard, etc opnieuw te tekenen.
Ik heb Eagle net gedownload en ga het daarmee proberen. Bedankt voor de tips!
Pagina: 1