Toon posts:

Kwaliteit Sony DVP-NS900V als CD speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Sony SCD-XB940 QS SACD speler. Deze speler is ook zeer goed met het afspelen van "gewone" CD's. Nu wil ik een multichanel DVD/SACD speler kopen en is mijn oog gevallen op de Sony DVP-NS900V, ook uit de QS serie. Ik heb hier diverse reviews over gelezen maar nergens wordt specifiek iets gezegd over de kwaliteiten als CD speler.

Weet iemand hoe deze speler presteert als CD speler? (of misschien heeft iemand ervaringen met dit apparaat ook als SACD/DVD speler)

Topic gesloten want: Moderator AV:
--------------------------------------------------------------------------------
"mjah regel 1 in dit forum: Ga er zelf eerst naar luisteren. Smaak is persoonsgebonden en als je het zo belangrijk vindt, dan weet je vast ook dat wat iemand anders van een merk vindt, niets zegt over hoe jij het vindt klinken. Dus loop een winkel in en luister eens naar"
--------------------------------------------------------------------------------

Dat zal een beetje lastig gaan want dit model wordt al geruime tijd niet meer verkocht. Ik ben van plan het 2e hands te kopen.
Mooi geluid is inderdaad subjectief maar volgens mij worden CD spelers in sommige reviews toch getest onder meer op geluid of heb ik het mis???

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry hoor, maar als je het er niet mee eens bent, kan je me mailen en is het niet de bedoeling dat je nog een keer een topic gaat openen. speakers worden ook getest op geluid, en toch is het subjectief. Vreemd zeg...

Als het voor jou zo belangrijk is, waarom wil je dan weten wat volslagen vreemden er van vinden? Ook 2e hands kan je spullen beluisteren overigens.

Zou je misschien dit eens door willen lezen? Zo te zien ben je redelijk nieuw op het forum. Hier hebben we gewoon een paar regels die we niet zomaar bedacht hebben. Het is de bedoeling dat je je daar aan houdt. Een ervan is:
Als een topic gesloten is, mag je het niet zomaar opnieuw openen.

[ Voor 15% gewijzigd door JvS op 30-09-2005 14:26 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.