Toon posts:

[XP] drivers usb 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteravond 1 pc binnen mijn netwerk opnieuw geinstalleerd. Het is een draadloos netwerk.
Ik heb windows xp geïnstalleerd en sp2.

De modem werkte niet en ik kwam er achter dat ik de usb 2 drivers moest installeren. Op de cd v.h moederbord word ik verwezen naar Microsoft.com op deze cd staan geen drivers.
Op de site van microsoft kan ik alleen engelstalige drivers downloaden, maar dan krijg ik een foutmelding bij de installatie dat de taal anders is.

Kan ik de nederlandstalige usb 2 drivers ergens downloaden?

Of moet ik soms sp 1 installeren? Kan dit nog nadat ik sp2 al heb geïnstalleerd?

Verwijderd

kijk eens op de site van je moederbordfabrikant ;)
en je kunt gewoon SP2 installeren....zonder 1 te doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 13:23 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

in SP2 zitten alle features van SP1. Dus SP1 installeren schiet niet erg op. Volgens mij moeten daar de USB 2.0 drivers al gewoon in zitten. Anders zitten ze vaak bij je mobo mee geleverd. op een cd. Misschien kan je de drivers downloaden van de site van je moederbordfabrikant.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Heb je SP2 achteraf geinstalleerd? Dus eerst XP zonder SP, en dan SP2 eroverheen.

Gooi eens als je USB devices, Hubs en controllers eens weg in de device manager. Heb het ook vaak gehad dat ie die nog als usb1.1 zag omdat er geen nieuwe hardware in de machine geplaatst was. Wegdonderen en opnieuw booten.

Pvouput live