Toon posts:

[fifa 2006 demo] schokt ontzettend, ook op low*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[Beste mensen hier op GoT,

Ik heb een probleem met de fifa 2006 demo, namelijk dat het menu uit zichzelf gaat scrollen. Ik dacht eerst dan het aan mijn stuurknuppel lag (saitek cyborg evo), deze heb ik toen uitgeplugt en het spelletje herstart, zonder succes. Ik heb ook op GoT en op google gezocht, en vond op een paar andere site's ook mensen met hetzelfde probleem, maar een oplossing was ver te zoeken. Aan mijn specs zal het niet liggen; Athlon 64 3000+ @ 2.4ghz, 6600gt 644mhz/1499mhz, gigabyte K8NS-pro en vier gieg corsair ram.
Oja, heb ook nog op stock proberen te draaien, maar dat helpt niet...

Alvast bedankt,
Toppie Joppie]

Mijn probleem is inmiddels opgelost, maar nu zit ik met een ander probleem, fifa loopt er langzaam, ziet er schokkerig uit, maar als ik de instellingen lager zet, zelf laag detail, no aa/af 640X480, is het nog steeds schokkerig

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 13:57 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Zie ook Fifa 2006 demo -probleem.
Wat betreft je andere probleem: hier krijg je een titelfix voor :)

Verwijderd

Topicstarter
*schopje

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:43

GVR

Is dit alleen bij FIFA het geval, of ook bij andere spellen? Je videodrivers al eens opnieuw geinstalleerd?

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:47
Het zal wel leuk zijn als je je oplossing met ons zou delen, daar bestaat immers een forum voor. Je helpt elkaar en niet jezelf...

Verwijderd

Topicstarter
@freaky gabbur: Nee dit is alleen bij Fifa het geval.
@Binnetie: Je moet bij device manager de HID compliant consumer device en de HID compliant game controller uit zetten, en dan werkt het menu weer.

Verwijderd

Topicstarter
schopje

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Er is ondertussen een update uit die dit probleem zou moeten fixen. Zie hier :)

Verwijderd

Het schokken wordt veroorzaakt door een fout in de programering van fifa,
dit was ook al et geval in fifa 2005 op het forum van www.soccergaming.tv staat ergens wel hoe je het kan veranderen je moet een of ander bestandje ff beetje veranderen weet zo niet welke als ik hem nog vind dan geef ik je wel ff link succes

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt voor alle antwoorden... Hij doet het weer _/-\o_
Pagina: 1