Ik heb thuis een XFX 6800GT in mijn PC, deze word echter abnormaal warm. Idle als de PC een nacht uit is geweest 75 graden volgens de GFX drivers, midden in een potje WoW word de temp gewoon 120 graden en klokt de kaart zichzelf lager. Zet ik mijn fans dmv fancontroller harder daalt de temp naar ca. 110 graden en werkt hij weer normaal.
Ik heb een Superflower case met 2x80mm intake voorin 1x80mm outtake bovenaan en 120mm outtake achter. De CPU word door een zalman CPU kooler gecooled en is 28 graden idle en 34 graden onder load.
Is dit een driver fout (Met verschillende versies + formats)? of heeft XFX gewoon van die gebrekkige koeling, misschien een VF-700cu drop gooien?
Ik heb een Superflower case met 2x80mm intake voorin 1x80mm outtake bovenaan en 120mm outtake achter. De CPU word door een zalman CPU kooler gecooled en is 28 graden idle en 34 graden onder load.
Is dit een driver fout (Met verschillende versies + formats)? of heeft XFX gewoon van die gebrekkige koeling, misschien een VF-700cu drop gooien?