Toon posts:

Kan het nie vinden...:S

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor computers en hardware (minimumeisen) heb je nodig voor een linux systeem met tekst doeleinden, server doeleinden en video/audio/streaming doeleinden. ik heb op google gezocht, ik heb de faq van tweakers ook doorzocht, kon het niet vinden. Ik wil graag reacties van mensen die iets nuttigs te bieden hebben, niet aankomen met praatjes van beter zoeken, of googlen wat dan ook. :X

Alvast bedankt voor de moeite :P

Verwijderd

Als je de FAQ hebt doorgelezen, had je ook kunnen lezen dat dit niet echt een duidelijke topictitel hebt gekozen :)

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 22:22
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:09:
Wat voor computers en hardware (minimumeisen) heb je nodig voor een linux systeem met tekst doeleinden, server doeleinden en video/audio/streaming doeleinden. ik heb op google gezocht, ik heb de faq van tweakers ook doorzocht, kon het niet vinden. Ik wil graag reacties van mensen die iets nuttigs te bieden hebben, niet aankomen met praatjes van beter zoeken, of googlen wat dan ook. :X

Alvast bedankt voor de moeite :P
Vooral die regels, denk je nu echt dat iemad jouw gaat helpen?

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Idd in de FAQ, dan kun je wel zeggen dat we geen antwoorden mogen geven als Google, maar als je bij google zoekt krijg je het antwoord echt wel.
Topictitel is ook niet goed, zal zo wel een slotje opkomen (als bij je andere topics)...

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op internet is genoeg te vinden, elke distributie heeft vast wel minimum hardware-eisen online staan.
Op deze manier kunnen we er niks mee, en ook je topictitel is nogal nietszeggend, en volgens mij verwar je hier en daar wat smileys met elkaar.

Dit topic is gesloten.