Ik heb het nooit gelooft, todat..... ik een virus op mijn Siemens S35i kreeg. Ik heb de software opnieuw moeten laten installeren
. Alle namen en nummers in mijn telefoon waren in 666 veranderd. Ook werkte bellen en sms-en niet meer
. Als je binnenkort een sms-je krijgt van een nummer dat je niet kent, schrijf hem dan op, dan weet je in ieder geval wie het was als het misgaat
Wow....geweldig hoor, dan zou jij de eerste zijn.
[edit2]
Sorry hoor, maar ik kan het niet laten: ooit wel eens van een HOAX gehoord? Tik voor de grap eens in bij de search "virus" en "telefoon". Grappig hè? Je bent niet de enige met dit probleem.
[/edit2]
edit:
Laat me je bronvermelding eens raden: je linkerduim??
Laat me je bronvermelding eens raden: je linkerduim??
[edit2]
Sorry hoor, maar ik kan het niet laten: ooit wel eens van een HOAX gehoord? Tik voor de grap eens in bij de search "virus" en "telefoon". Grappig hè? Je bent niet de enige met dit probleem.
[/edit2]
Jij bent wel lachen, maar denk eens na. Virus is misschien een groot woord, maar..... Siemens en Nokia telefoons kunnen macro's draaien. Naar je Nokia kun je bijvoorbeeld (via internet) al je instellingen sms-en en dan neemt je telefoon hem over. Net zoals je je telefoonboek kan overnemen naar je nieuwe telefoon. Daar zijn MACRO'S voor. Als iemand (en er zijn slimme/irritante mensen) weet hoe dat in zijn werk gaat, kan hij het ook in je nadeel gebruiken. Als ik een scanner in de buurt heb zal ik de rekening hier even neerzetten
hmmmmz
op mijn c25 staan ineens hele vreemde nummers in het telefoonboek...
zal dit hier ook door komen??
zal wel niet, kan ook haast niet, maar toch, ff navragen kan geen kwaad
op mijn c25 staan ineens hele vreemde nummers in het telefoonboek...
zal dit hier ook door komen??
zal wel niet, kan ook haast niet, maar toch, ff navragen kan geen kwaad
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Dudek, dat probleem heb ik ook met mijn c25 (of s25 ? kl. scherm !) anyway, ik heb ook weleens nummers in mijn telefoon waarvan ik geen idee had hoe ik eraan kom.... meestal na een avond goed stappen. LOL !
it's the car that separates the man from the boys
Hallo allemaal
jullie zijn allemaal het slachtoffer vasn een bug in de software van de siemens telefoon.
Deze bug zorgt voor allerlei rare telefoon nummers in je telefoonboek en is sommige gevallen ook tot het corrupteren van het imei nummer en de rest van de zooi.
met andere woorden verneukt het dus je simmetje tijdelijk.
Via siemens is een software update aan te vragen.
Jammer maar een telefoon virus is nog steeds DIKKE BULLSHIT
jullie zijn allemaal het slachtoffer vasn een bug in de software van de siemens telefoon.
Deze bug zorgt voor allerlei rare telefoon nummers in je telefoonboek en is sommige gevallen ook tot het corrupteren van het imei nummer en de rest van de zooi.
met andere woorden verneukt het dus je simmetje tijdelijk.
Via siemens is een software update aan te vragen.
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Verwijderd
Lol..Snoekieboe schreef op vrijdag 19 januari 2001 @ 14:58:
*knip..*
Ooit gehoord van Symbian Based Mobieltjes..?
Zijn al virussen voor..
(wheh.. jah ik weet dat het nu 2005 is ..)
Maar Zou dit ook mogelijk zijn Met Bijvoorbeeld De Sony ericsson K750i .. ?
Die heeft geen Symbian OS..
maar ik hoor wel dat het kan ..
Iets met bluetooth..
(woops.. jah sorry ... Kwas ff in zown bui dat ik ff dingen wou weten .. @ mods.. Kzal niet meer doen ..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 14:32 ]
Nondeju, waarom zit je de heletijd mega oude topics te schoppen?
Sommige mensen hebben echt niks beters te doen op de zondagmiddag... En geef ze eens ongelijk! Met zulk weer moet je toch wat?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()