Toon posts:

Wanadoo Livebox en GRE protocol (VPN)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer al tijden mijn XP VPN verbinding via de Wanadoo Livebox aan de praat te krijgen.

Wat ik heb begrepen is dat poort 1723 open moet staan, die staat open maar zonder resultaat.

Van verschillende mensen hoor ik dat ik het GRE protocol moet instellen. Iemand enig idee hoe ik dat in de Livebox configuratie kan realiseren?

Of is er iemand die een andere tip heeft om een VPN verbinding werkend te krijgen dmv de Livebox?

Dank!!!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-02 13:43
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:14:
Hallo,

Ik probeer al tijden mijn XP VPN verbinding via de Wanadoo Livebox aan de praat te krijgen.

Wat ik heb begrepen is dat poort 1723 open moet staan, die staat open maar zonder resultaat.

Van verschillende mensen hoor ik dat ik het GRE protocol moet instellen. Iemand enig idee hoe ik dat in de Livebox configuratie kan realiseren?

Of is er iemand die een andere tip heeft om een VPN verbinding werkend te krijgen dmv de Livebox?

Dank!!!
Poort 47 is ook wel handig...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen alle poorten openstaan zonder resultaat ...

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
GRE (47) is geen poort maar een protocol.
Ik weet niet hoe je een protocol open moet zetten, maar het is iig niet hetzelfde als poort 47 open zetten.

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-02 12:58

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ja, gebruik hamachi. Kan je net zo goed gamen en bestanden delen. en het scheelt je al dit werk...

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Lt. Marx schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:28:
Ja, gebruik hamachi. Kan je net zo goed gamen en bestanden delen. en het scheelt je al dit werk...
Als ik VPN hoor en de problemen die men heeft met GRE dan is bij ook het eerste dat in me opkomt: gebruik gewoon Hamachi !!

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Pagina: 1