PCTV overlay probleem

Pagina: 1
Acties:

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Mijn Pinnacle PCTV Rave doet het in principe prima, maar vertikt het om fatsoenlijk in overlay modus te gaan. Het beeld hapert (één frame per paar seconden) en ziet er sowieso slecht uit.

Volgens Pinnacle(=Miro) ligt het aan mijn videokaart drivers, maar die zijn nou net NVidia Detonator3 (6.nogwat) drivers (voor een TNT2M64)- die Pinancle juist zegt te ondersteunen.

Ik heb een paar verschillende versies NVidia driver geprobeerd, en nieuwe PCTV drivers, maar niets helpt. Ideeën?

Oslik blyat! Oslik!

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Zo'n probleem had ik ook met mijn Elsa kaart. Ik moest deze registry key veranderen:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\0000\ELSA\DirectDraw]
"OverlayMode"=dword:00000003 <===
(de 3 was eerst een 2). Gewoon de overeenkomende key voor jouw videokaart zoeken, en ff een beetje aanpassen.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Inderdaad, zou met een reg-tweak op te lossen moeten zijn. Ik heb het ook een tijd gehad met een tnt. Bij deze kaarten wordt de hardware-overlay niet meer ondersteunt. Door die tweak zet je die dus handmatig weer aan.

Verwijderd

juist.. Ik had ook een tnt en dan werkt die reg-crack wel.

Heb nu aangeschaft: Asus v7700 Deluxe.. en nu doet die kl*te Miro pc/tv het weer niet. Bij het opstarten geeft hij alleen de kaders van het schermpje weer en verder hangt m'n pc als een huis! :(

Hoe los ik dit op? Heb eens gezocht in het register naar 'overlay' maar ik vind niets bruikbaars.. :'(

PLEASE HELP!!

Verwijderd

HEEEELP! Formule 1 begint over 10 minuten! :P

Verwijderd

en bedankt... :'(
Pagina: 1