Outlook Email Afzender Kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
Mijn vraag is hoe de gebruiker kan kiezen welk afzender e-mail adres hij wil gebruiken?

Verwijderd

Je kunt bij Opties->Accounts je e-mail account bekijken en wijzigen. Daarin staat ook het e-mail adres wat je gebruikt. Als je meerdere accounts aanmaakt met verschillende e-mail adressen kunt je bij het verzenden van een bericht aangeven via welk account het bericht wordt verzonden.

Btw: ik ben van een stand-alone config van Outlook uitgegaan, volgende keer graag iets meer info.

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
Dit gaat niet op in combinatie met exchange, het kan wel maar is eigenlijk niet de bedoeling.

Iemand nog een idee ?

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-04 14:50
Bij nieuw bericht view-from field aanklikken? Of bedoel je dat niet?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic even verplaatsen naar Officesuites en -software, kan jij ondertussen eens vertellen wat je zelf zoal geprobeerd en gedaan hebt om je eigen vraag te beantwoorden?

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:59
In Outlook kun het volgende instellen om dit voor elkaar te krijgen:

Klik op nieuw emailbericht. In het venster van het nieuwe emailbericht, kies je voor "Beeld", en klik dan hier op "veld Van"

Als je via Outlook werkt met meerdere accounts, kun je hier een ander account kiezen.
Als je werkt via Exchange, moet je op de username waarlangs je email wilt versturen, wel rechten hebben om te versturen "als" die bepaalde afzender.
Pagina: 1