Verwijderd
Je kunt bij Opties->Accounts je e-mail account bekijken en wijzigen. Daarin staat ook het e-mail adres wat je gebruikt. Als je meerdere accounts aanmaakt met verschillende e-mail adressen kunt je bij het verzenden van een bericht aangeven via welk account het bericht wordt verzonden.
Btw: ik ben van een stand-alone config van Outlook uitgegaan, volgende keer graag iets meer info.
Btw: ik ben van een stand-alone config van Outlook uitgegaan, volgende keer graag iets meer info.
Dit gaat niet op in combinatie met exchange, het kan wel maar is eigenlijk niet de bedoeling.
Iemand nog een idee ?
Iemand nog een idee ?
Bij nieuw bericht view-from field aanklikken? Of bedoel je dat niet?
Ik ga je topic even verplaatsen naar Officesuites en -software, kan jij ondertussen eens vertellen wat je zelf zoal geprobeerd en gedaan hebt om je eigen vraag te beantwoorden?
Windows Operating Systems >> Officesuites en -software
Windows Operating Systems >> Officesuites en -software
In Outlook kun het volgende instellen om dit voor elkaar te krijgen:
Klik op nieuw emailbericht. In het venster van het nieuwe emailbericht, kies je voor "Beeld", en klik dan hier op "veld Van"
Als je via Outlook werkt met meerdere accounts, kun je hier een ander account kiezen.
Als je werkt via Exchange, moet je op de username waarlangs je email wilt versturen, wel rechten hebben om te versturen "als" die bepaalde afzender.
Klik op nieuw emailbericht. In het venster van het nieuwe emailbericht, kies je voor "Beeld", en klik dan hier op "veld Van"
Als je via Outlook werkt met meerdere accounts, kun je hier een ander account kiezen.
Als je werkt via Exchange, moet je op de username waarlangs je email wilt versturen, wel rechten hebben om te versturen "als" die bepaalde afzender.
Pagina: 1