Compaq 1700 Wlan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BollieBolstra
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 21:42
Ben van plan om tweede hands de Compaq 1700 te kopen, echter wil ik hem gebruiken om er draadloos mee te internetten, via PCMCIA... googles searches gaven me geen concreet antwoord. Ik weet dat sommige oude laptops om een of andere duistere reden geen draadloos internet pakken. Heeft iemand ervaring met een Compaq 1700 en WLAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek eens uit wat voor PCMCIA slot erin zit? (type 1, 2 of 3). Kijk dan wat voor kaartje je WLAN is en dan moet het toch lukken om dit werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

BollieBolstra schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:07:
Ben van plan om tweede hands de Compaq 1700 te kopen, echter wil ik hem gebruiken om er draadloos mee te internetten, via PCMCIA... googles searches gaven me geen concreet antwoord. Ik weet dat sommige oude laptops om een of andere duistere reden geen draadloos internet pakken. Heeft iemand ervaring met een Compaq 1700 en WLAN?
Armada 1700?
kan je gewoon bijna elk type-II PCMCIA kaartje in rammen.
heb er zelf nog 1 getest met een cheap ass realtek wlan kaartje.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BollieBolstra
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 21:42
Inderdaad de Armada 1700. Nou als het jou gelukt is dan moet het wel lukken. Ik had echter problemen met een 16 bit WLAN kaartje op mijn toshiba met 130 mhz.. dat wel dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

BollieBolstra schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:09:
Inderdaad de Armada 1700. Nou als het jou gelukt is dan moet het wel lukken. Ik had echter problemen met een 16 bit WLAN kaartje op mijn toshiba met 130 mhz.. dat wel dan..
gewoon een 32bit kaartje pakken... 16bit is sowieso achterhaald.
er zijn trouwens geneens 16bit Wlan kaartjes...
en toshiba is niet compaq natuurlijk... ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1