Toon posts:

Wc3 en Aom en Windows Xp 64 bits

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hooi,

Ik heb een nieuw systeem geinstalleerd met een amd x2 4400 als hart en wndows XP 64 bits als OS en een Nvisa 7800 gt vidkaart .. Moederbord is de asus a8N sli deluxe

Tot nu toe lopen de geinstalleerde app's en Games goed behalve 2 namelijk Warcraft3 en Age of Mythology. Er doen zicht verschillende dingen voor namelijk

WC3 wil maar niet connecten naar Battle.net krijg dan steeds de melding dat battle.net niet kan bepalen wat voor spel het is.
AOM gaat wel naar het eso netwerk maar crasht daarna terug naar de desktop (na het inloggen).

Wat heb ik al gedaan .....

Gezocht op internet, kan helaas niks vinden over deze specifike problemen.
Alle updates gedraagd en de laatste driver geinstalleerd van nvidia.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn het zo vreemd want de rest van de spellen zoals Unreal en cod lopen als een zonnetjes..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
al eens geprobeerd de games te starten in compatibility modes? Probeer eens XP compatibility mode, dad help meestal bij mij as ik een programma wil draaien op 2003 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sry dat was ik vergeten erbij te vermelden ik heb alle comp modes geprobeerd helaas helpt dat niet..

Wat ik zo vreemd vindt is dat het alleen fout gaat in het online gaan want de games zelf kun je wel gewoon spelen in de single mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dit hoort meer in "Spielerij - Problemen & Vragen"

Daarnaast kan je op het internet bekijken (Zie x64 Driver en Software thread voor link), wat wel of niet compatible is :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May