Toon posts:

openGL met geforce 2 MX in UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij wordt ie daar langzamer van. Als ik d3d gebruik heb ik meestal tegen de 80fps. Stel ik hem in op opengl wordt ie opeens nog maar 50-60fps. Zijn er nog bepaalde settings waardoor dit sneller kan? Ik draai dan in 1024.768 32bit.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

andere openglrv.dll installeren
(gaat veel sneller bij mij)
http://www.lokigames.com/~vogel/UT/

(btw welke windows versie draai jij ?)

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai op win2k.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
het was toch zo dat opengl in UT experimenteel was?

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
jawel, maar ik hoor uit verschillende hoeken dat UT in openglgoed draait met geforce spul. Vandaar...
Die driver zal ik ook nog ff proberen, als dat tenminste kan met win2k

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

das raar...UT draait bij mijn broertje (WinME) heel goed met OpenGL. Direct3D daarintegen zuigt ontzettend.

heeft natuurlijk ook een Geforce2MX. :z

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Dat hoor ik meer, vandaar dat ik hem niet helemaal vat. Misschien alleen onder 98/me. en niet onder win2k

Verwijderd

ik draai ook win2000
gewoon driver installeren en high detail textures :)

Verwijderd

www.gamebasement.com

Daar lees je alles hierover.

zware verbetering trouwens met openGL.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die driver geïnstalleerd maar wordt nog niet echt heel vrolijk van dat opengl. JA het ziet er wel mooi uit, maar haal maar iets van 40fps in 1024x768 alles high. Met d3d haal ik dan 70-80 met gemak. Zijn er nog bepaalde settings waar ik rekening mee moet houden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu opengl geprobeerd met win98se EN met win2k. Met beide OS'en gaat het best wel een stuk langzamer dan met direct3d. Ik heb ook die driver gebruikt die hierboven wordt gegeven. IS er misschein een andere driver die beter is? Help me, ik wil ook opengl snel draaien
Pagina: 1