Ik heb de laaste paar dagen last van css crashes, na een tijdje spelen wordt het beeld zwart en moet ik de pc resetten. Maar nu gebeurde mij dit vanaaf ook bij de COD2 demo. Ok dacht ik, het zal wel aan cod2 liggen. Maar toenet wilde ik sof2 spelen, een vrij oud spel en die bleef ook hangen.
Css en sof2 heb ik altijd perfect kunnen spelen!
Ik heb alles geupdate:
-nvidia 78.01
-via nieuwste 4in1 drivers
-nieuwste sounddrivers
Spellen herinstalle werkt ook niet. Ik ben echt ten einde raad, via google kan ik niks vinden en via de search hier ook niet
specs:
AMD 3400+ 64 bit Newcastle
ASUS K8V SE DELUXE
1GB ram
Samsung 80 GB Sata
AOpen 6800le
460 Watt Thermaltake PSU
2 extra Thermaltake smartcasefans
De temps zijn goed, komen niet boven de 50 (CPU) en 33 (MB) uit. GPU kan ik niet aflezen, geen sensor. Ook de volt's zijn goed, daarom heb ik een nieuwe voeding erin gezet.
Hopelijk kunnenjullie mij helpen, want ik weet niet watik nu met al mijn vrije tijd moet :(
Css en sof2 heb ik altijd perfect kunnen spelen!
Ik heb alles geupdate:
-nvidia 78.01
-via nieuwste 4in1 drivers
-nieuwste sounddrivers
Spellen herinstalle werkt ook niet. Ik ben echt ten einde raad, via google kan ik niks vinden en via de search hier ook niet
specs:
AMD 3400+ 64 bit Newcastle
ASUS K8V SE DELUXE
1GB ram
Samsung 80 GB Sata
AOpen 6800le
460 Watt Thermaltake PSU
2 extra Thermaltake smartcasefans
De temps zijn goed, komen niet boven de 50 (CPU) en 33 (MB) uit. GPU kan ik niet aflezen, geen sensor. Ook de volt's zijn goed, daarom heb ik een nieuwe voeding erin gezet.
Hopelijk kunnenjullie mij helpen, want ik weet niet watik nu met al mijn vrije tijd moet :(