Beeld wordt zwart bij CS:S & CoD2 *

Pagina: 1
Acties:

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:29
Ik heb de laaste paar dagen last van css crashes, na een tijdje spelen wordt het beeld zwart en moet ik de pc resetten. Maar nu gebeurde mij dit vanaaf ook bij de COD2 demo. Ok dacht ik, het zal wel aan cod2 liggen. Maar toenet wilde ik sof2 spelen, een vrij oud spel en die bleef ook hangen.
Css en sof2 heb ik altijd perfect kunnen spelen!
Ik heb alles geupdate:
-nvidia 78.01
-via nieuwste 4in1 drivers
-nieuwste sounddrivers

Spellen herinstalle werkt ook niet. Ik ben echt ten einde raad, via google kan ik niks vinden en via de search hier ook niet :(

specs:
AMD 3400+ 64 bit Newcastle
ASUS K8V SE DELUXE
1GB ram
Samsung 80 GB Sata
AOpen 6800le
460 Watt Thermaltake PSU
2 extra Thermaltake smartcasefans

De temps zijn goed, komen niet boven de 50 (CPU) en 33 (MB) uit. GPU kan ik niet aflezen, geen sensor. Ook de volt's zijn goed, daarom heb ik een nieuwe voeding erin gezet.

Hopelijk kunnenjullie mij helpen, want ik weet niet watik nu met al mijn vrije tijd moet :(:P

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:39

Polycom

Poes van goud

Op hoeveel volt staat je videokaart?

Het is alsof je videokaart niet genoeg power krijgt.

Maar het kan ook aan heel veel andere dingen liggen natuurlijk, kwam het echt opeens 'zo maar' of was het misschien na een update?

Probeer te scanen op spyware en defragmenteer je schijf ook even en doe een mem test. :)

Succes.

• OsiriS.nl
3d krijgt genoeg stroom.

Na die update van css deed css raar, beeld werd zwart geluid bleef hangen en moest de pc resetten.
Nu blijft het beeld hangen en het geluid, de hele pc, ctrl alt del werkt niet alt tab ook niet en windows toets ook niet! Bij elke game!!!
Ik weet het echt niet meer. Heb altijd perfect kunnen gamen en nu dit, ik word gek.

Geen spyware, heb gechecked, ook gedefragmenteerd, het mag allemaal niet baten :(

[ Voor 3% gewijzigd door OsiriS.nl op 29-09-2005 23:16 ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:39

Polycom

Poes van goud

mm erg vreemd, misschien heeft die cs update je pc een beetje in de war gebracht ofzoiets?

Ga eens dag terug voor de update van cs, en kijk of andere games wel goed lopen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Welke DirectX versie gebruik je :?
En probeer ook eens wat oudere drivers om te testen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• OsiriS.nl
directx 9.0c

oudere driver zoals 66.73 en 71.nogwat alles al geprobeerd, maar even wachten op steam en anders windows helemaal opnieuw installe :/

• OsiriS.nl
Waarschijnlijk heb ik het gefixed.

Ik had cool and quiet aan staan, idle 50 graden en nu zonder c&q 40 graden idle. Dus waarschijnlijk werd ie te warm ofzo tijdens het gamen omdat c&q aanstond.

Nu kan ik wel weer gamen, en hopen dat dat zo blijft :)

• OsiriS.nl
Niet gefixed dus :|

Nu, als ik cod2 fo css speel. Css: als ik geflashed wordt blijft de pc 20 sec hangen, geluid blijft zich herhalen en beeld blijft de hele tijd hetzelfde, cntrl alt del reageerd niet. cod2, blijft het beeld en geluid ook hangen, om de 15 sec blijft het 10 sec hangen ofzo..

Ik heb alle nieuwste drivers, oude drivers weggehaald, temps zijn beter. voltages zijn perfect....
Geen idee waar het in godsnaam aan kan liggen |:(
Pagina: 1