Mozilla Suite instabiel

Pagina: 1
Acties:

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:52

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Beste,

ik gebruik al enige tijd (lees gerust dan een maand of 4 a 5) Mozilla suite. ik begon onder 1.7.5 en ben toen naar 1.7.11 overgestapt. dat draaide een aantal weken goed. echter wil het de laatste 2 weken zeer instabiel draaien.

ik gebruik het oa. omdat het mij gewoon een goede client leek, waarbij de favorieten in de taskbar staan van Mozilla zelf, dus niet achter een tabblad oid. het leek me ook net ff wat beter dan IE en jawel het werkt beter. ik heb sindsdien amper spyware opgelopen. ik krijg meldingen etc. dus ik wil gewoon niet terug naar IE.bovendien een ingebouwde emailclient welke erg prettig werkt.

alleen nu als ik bij t.net frontpage kom, dan laad hij best redelijk, vervolgens klik ik op nieuws en dan hangt hij. soms doet hij het, maar dan wacht ik een halve minuut. als ik bijv tijdens het wachten naar IRC ga, en wil daarna naar mozilla zelf dan hangt hij gewoon. hij vreet mijn hele CPU op en jaagt het RAM richting de 400 mb.

ik heb al gekeken voor nieuwere versie, ik heb een reinstall gedaan en nog steeds hangt hij vaak. ik heb het 1x eerder gehad bij een andere site, verder nergens nooit last van gehad.

ik denk niet dat het aan t.net ligt, misschien zou het dat anderen er ook last van hebben maar dat denk ik niet. googlen op mozilla instabiel / instabile bragt allemaal rare dingen op over andere instabiele browsers.

iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al eens geprobeerd om je profiel weg te halen en een nieuwe aan te maken? Het zijn erg vaak extensies die dit soort problemen veroorzaken :) Verder zou je eens de nieuwste versie kunnen proberen; 1.7.12 is inmiddels ook uit :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Dat is FF, en daar werk ik niet mee. ik heb hier (naar mijn weten) geen extensies oid wel heb ik een mooi klein profieltje (simpel en lekker strak).
Spider.007 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:46:
Heb je al eens geprobeerd om je profiel weg te halen en een nieuwe aan te maken? Het zijn erg vaak extensies die dit soort problemen veroorzaken :) Verder zou je eens de nieuwste versie kunnen proberen; 1.7.12 is inmiddels ook uit :)
Ik heb dit als eerste geprobeert. het werkt tot nu toe goed (ik wil t liefst nu gewoon 1.8 hebben :P). ik laat het wel weer horen als het weer vastloopt.

EDIT:

de eerste keren ging het goed, maar nu hangt hij weer... :'(

EDIT II:

Ik ben even nagegaan wat voorn software ik sinds kort draai, en dat is AVG (antivirus) en nu ik dat uitgezet heb, doet hij het kennelijk weer.

[ Voor 12% gewijzigd door Nox op 30-09-2005 10:14 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

noksiejus schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:49:
[...]

Dat is FF, en daar werk ik niet mee. ik heb hier (naar mijn weten) geen extensies oid wel heb ik een mooi klein profieltje (simpel en lekker strak).
En laat Mozilla nou dezelfde engine gebruiken (Gecko) ;)
Zie ook crisp in "Firefox crasht op de frontpage!? **oplos..."

Intentionally left blank

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Ik heb net ook het groene bolletje gevonden en het lijkt nu te werken. bedankt!

Pagina: 1