jpg op dvd-schijf

Pagina: 1
Acties:

• tvhouwel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik had bijna een panasonic dvd recorder gekocht met harde schijf toen ik erachter kwam dat hij wel jpg aankan, maar dan alleen van cd.
Nu ben ik dus op zoek naar een dvd recorder met harde schijf die ook jpg van dvd-schijf aan kan.
Dat is volgens mij zoeken naar een speld in een hooiberg. In de specificaties van vrijwel alle leveranciers wordt alleen gesproken over het wel of niet ondersteunen van jpg.
Maar als er staat, dat jpg ondersteund wordt, dan is dat vaak toch maar alleen voor cd en niet voor dvd.
Hoe kom ik erachter welke dvd recorders dit wel ondersteunen?

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je al een gedacht aan het gebruik van een programma als Nero Express 3 om dvd's te maken van je foto die je wel kunt afspelen (incl. evt. overgangen, achtergrondmuziek e.d.?).

Ik gebruik dit zelf voor al mijn vakantiefoto's e.d. en het werkt perfect. Je kunt de volledige dvd-resolutie gebruiken, dus het ziet er ook nog eens prima uit op je tv (heb zelf een projectie-tv van 110cm). Misschien is het iets voor je?

• tvhouwel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05-2025
bogaards schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:04:
Heb je al een gedacht aan het gebruik van een programma als Nero Express 3 om dvd's te maken van je foto die je wel kunt afspelen (incl. evt. overgangen, achtergrondmuziek e.d.?).
Nee, nog nooit van gehoord zelfs.! 8)7 Ik ga er gelijk naar zoeken. Dat zou perfect zijn, dan koop ik toch die panasonic. Bedankt!