Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Waarom geen Duitse winkels?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:44
hoi allemaal,

allereerst wil k iedereen die de buyers zone up to date houd mega bedanken (niet dat mn vraag oneerbiedig overkomt ;))

ik weet niet echt of ik dit mag vragen hier, maar....

waarom staan er eigenlijk geen duitse winkels in de PW? ik heb namelijk via een vriend van me gehoord dat de prijzen van hardware in duitsland vaak lager is als bij ons... helaas is mijn duits niet zo goed (eigg echt bagger) maar als het daar goedkoper is... zou hier dus eens naar gekeken kunnen worden? ik heb al een site gevonden via een vriend: www.bora-computer.de. deze is niet echt altijd goedkoper, maar dat is omdat het tegelijkertijd ook een gewone winkel is in aken. bijv de Gforce 7800GTX voor maar 460 euri :*)

verder denk ik dat een toevoeging van duitse winkels misschien goed kan zijn voor mensen die het gaan ophalen (internationaal versuren lijkt me nogal duur), oftewel de grensstreken (ik woon in limburg)

dus kunnen er enthosiaste mede-tweakers met taalknobbel miss eens over de grens kijken?

mega bedankt alvast!!!!

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In e-bug en mindfactory weg uit de PW is daar een-en-ander over geschreven, daarnaast is via [search=pricewatch duits] ook nog wel wat te vinden. :Y)

Mijn Duits is overigens waardeloos, maar via een webwinkel iets bestellen moet met wel lukken ...dan zit ik alleen nog met de addertjes te kijken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als antwoord op je vraag: bovenaan de Pricewatch-pagina staat een dropdownbox met daarin allemaal landen, daarin staat ook Duitsland. Selecteer die en je ziet alleen de Duitse shops. Het is dus weldegelijk mogelijk om Duitse shops in de PW op te nemen. Een eis die wij stellen, is dat de shop in kwestie wel moet verzenden naar minstens Nederland en bij voorkeur ook naar België. Dat doen echter niet alle shops. Verder, als je een shop wil toevoegen, ga je gang!

Een kleine titeledit gedaan :) .

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:44
*heeft ff een paar topics doorgelezen...

er wordt dus veel geklaagd over duitse winkels... daarom is er de landenfilter in t leven geroepen.

die filter doet zn werk erg goed, maar nu staat er als je bijv. als je op mobo's zoekt en je klikt duitsland aan -> geen items in de database....

dus om mijn vraag wat concreter te stellen: kunnen er weer duitse winkels bij komen?

kijk als het antwoord is: daar gaat te veel tijd in zitten -> so be it, da snap k best. maar in het verleden hebben er dus wel veel duitse sites in gestaan. dus das n beetje krom misschien...
Harm schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:01:
Een eis die wij stellen, is dat de shop in kwestie wel moet verzenden naar minstens Nederland en bij voorkeur ook naar België. Dat doen echter niet alle shops. Verder, als je een shop wil toevoegen, ga je gang!

Een kleine titeledit gedaan :) .
kijk, dit is precies een goed antwoord op mijn vraag _/-\o_ !!! op zoek naar duitse sites dan!!! weet iemand een klein lijstje van duitse internet sites? zoeken in het duits is niet echt mn beste kant. of het ook verzonden wordt naar nederland staat natuurlijk in de leveringsvoorwaarden...

zijn er mensen die willen/kunnen helpen?

[ Voor 41% gewijzigd door DropjesLover op 29-09-2005 23:11 . Reden: laatste post gelezen.... ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Er staan duitse winkels in de database echter moeten de prijzen regelmatig bijgewerkt worden. Wanneer dat niet gebeurt verdwijnen de prijzen na enkele weken of maanden, aangezien de prijzen dan niet meer up to date zijn.
Het staat je vrij, om prijzen toe te voegen. :)

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-11 19:58
Er staan op zich wel wat Duitse winkels in, maar afaik kun je alleen prijzen van winkels buiten de BeNeLux opvragen als je een abo hebt :)
Tevens zijn het er niet echt veel.

Edit: Hmm, Eerst F5 :P En schijnbaar is er dan toch iets anders met die landen en abos? Ff zoeken :P
Edit2: Ah, het default filter is in te stellen 8)7 :P

[ Voor 34% gewijzigd door Paul op 29-09-2005 23:11 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Crvdwoestijne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03-2020
mm, weet niet of ik dit hier zou moeten melden maar handige link voor duitse winkels is toch wel: http://www.geizhals.at/deutschland/. Voor mensen die toch smachten naar Duitse prijzen en een soort van pricewatch die vrij compleet is.

Meld het toch maar uit behulpzaamheid en de afwezigheid van concurrentie van tweakers zijde. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Crvdwoestijne op 07-10-2005 04:11 ]

Hoofdsysteem , Usenetdownbak

Pagina: 1