BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Mijn Duits is overigens waardeloos, maar via een webwinkel iets bestellen moet met wel lukken ...dan zit ik alleen nog met de addertjes te kijken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Een kleine titeledit gedaan
er wordt dus veel geklaagd over duitse winkels... daarom is er de landenfilter in t leven geroepen.
die filter doet zn werk erg goed, maar nu staat er als je bijv. als je op mobo's zoekt en je klikt duitsland aan -> geen items in de database....
dus om mijn vraag wat concreter te stellen: kunnen er weer duitse winkels bij komen?
kijk als het antwoord is: daar gaat te veel tijd in zitten -> so be it, da snap k best. maar in het verleden hebben er dus wel veel duitse sites in gestaan. dus das n beetje krom misschien...
kijk, dit is precies een goed antwoord op mijn vraagHarm schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:01:
Een eis die wij stellen, is dat de shop in kwestie wel moet verzenden naar minstens Nederland en bij voorkeur ook naar België. Dat doen echter niet alle shops. Verder, als je een shop wil toevoegen, ga je gang!
Een kleine titeledit gedaan.
zijn er mensen die willen/kunnen helpen?
[ Voor 41% gewijzigd door DropjesLover op 29-09-2005 23:11 . Reden: laatste post gelezen.... ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Het staat je vrij, om prijzen toe te voegen.
Tevens zijn het er niet echt veel.
Edit: Hmm, Eerst F5
Edit2: Ah, het default filter is in te stellen
[ Voor 34% gewijzigd door Paul op 29-09-2005 23:11 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Meld het toch maar uit behulpzaamheid en de afwezigheid van concurrentie van tweakers zijde.
[ Voor 18% gewijzigd door Crvdwoestijne op 07-10-2005 04:11 ]