Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Op de website van Conrad staat een mooie aanbieding: De Mio 268 voor €299. Nu heb ik gesearched op dit forum, maar echt veel is er niet over te vinden. Dus daarom de volgende vraag:

Wie heeft er ervaring met dit apparaat. Wat zijn de voor- en nadelen? Zou je 'm opnieuw kopen als je weer de keuze had?

Daarnaast heb ik gelezen dat de Mio 268+ uitkomt. Kan iemand mij de precieze verschillen vertellen. En of ik moet overwegen de + versie te kopen (90 a 100 euro duurder).

Alvast bedankt

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Over zijn grote broertje zegt Telecomwereld dat het een nek-aan-nek race is met TomTom, wat natuurlijk niet veel slechts kan betekenen. Hoewel de ene Engelse reviewer de teksten van de vrouw flauw vinden, wordt-ie elders, vanwege de prijs boven de TomTom geplaatst.
De Mio 268 plus wordt iets duurder. Daarvoor krijg je onder andere de nieuwste kaarten en een paar kleine nieuwe features.

Overigens was dit 5 minuten Google werk. Had je zelf dus ook kunnen vinden... :)

[ Voor 7% gewijzigd door DeeD2k2 op 29-09-2005 23:26 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit had ik ook al gevonden. Maar ik heb ook reviews gelezen waarbij men zei dat de software gewoon slecht was. Veel fouten enzo. Anderen zeiden weer van niet, dus ik weet het nie meer :)

• DeeD2k2
Ah, dat verandert de zaak. Volgende keer dus niet vergeten te vermelden...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:50:
Ja, dit had ik ook al gevonden. Maar ik heb ook reviews gelezen waarbij men zei dat de software gewoon slecht was. Veel fouten enzo. Anderen zeiden weer van niet, dus ik weet het nie meer :)
De oude software bevatte inderdaad wat fouten. Maar de nieuwe software van de Plus versie is heel goed. Deze is gebaseerd op de Navigon Mobile Navigator 5.1. In vele test beter gebleken dan de TomTom software. Kijk hier maar eens: http://www.testberichte.d...el4_pc_magazin_28167.html Dus geeindigd boven de TomTom 5!

Ik heb zelf net een Mio 269 Plus bestelt, deze komt 1 oktober.
Tevens een voordeel, je krijgt heel Europa aan kaarten: 27 landen.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:02
Ook voordeel van de Mio ze hebben gratis TMC mogelijkheid. Bij TomTom heb je een abonnement nodig....

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:54
Sorry voor het schoppen maar ik heb een paar vraagjes. ;)
Mijn pa en ik hebben deze bestelt (en nu wachten, wat duurt dat lang :( ) enu vragen we ons af of je bij de Benelux versie altijd een 512MB CF kaartje krijgt.
Dit is ons niet geheel duidelijk geworden.
Ervaringen zijn natuurlijk altijd nog erg welkom! :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• DeeD2k2
PMD --> PSGG

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:54
De C510 en C710 zijn uit.
Niet echt grote wijzigingen, behalve dat er nieuwe software opstaat, Bluetooth (handsfree bellen) wordt ondersteunt, er nu geen Intel processor in zit (wel zelfde kloksnelheid 400MHz) en een ander uiterlijk.
Ow ja, ook staan de kaartjes nu intern en niet op het SD kaartje.
Zie www.mio-tech.be

Moet zeggen dat de 268+ ERG goed bevalt.
Toppie!

[ Voor 8% gewijzigd door Henkie-Jan op 01-06-2006 11:42 ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Pagina: 1