Toon posts:

Extra Koeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil extra koeling voor mijn 900@1000 tbirdje zodat ik hem nog hoger kan draaien. Ik heb nu zo'n Coolermaster die ze erbij leveren bij Mycom. Ik wil misschien wel zo'n orbje ofzo halen (waar?) of is het beter gewoon me case te modifyin met een 5" fan erin te bouwen ofzo ? tb 900@1000 1.85V

Spanks alvast de reply's :) (8>

Verwijderd

je kunt beter een alpha delta combo kopen voor echte goede koeling, met een chrome orb word mijn standaard tbird 900 met 1.7 volt al 46 graden zonder iets te doen, in de bios is dit zelfs.

Als je echt wilt koelen zou ik een peltier met waterkoeling nemen, hou je het bij lucht, ik heb een kast met intake 2 x 120mm sunon en outtake 2x 92mm sunon en 2x 80mm sunon, levert 15 graden minder op op het mainboard en de proc 10 graden.

Veel succes.

:D

Verwijderd

Topicstarter
meer reacties please ? :9

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Gebruik een peltier :7 wordt ie lekker fris van. Niet te veel vermogen, anders moet je weer allerlei problemen met condens en ijs op gaan lossen.

ieeeepppppp :P

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou geen Orb nemen, die geeft niet echt veel verschil met de koeler die je nu hebt, ga voor een Globalwin FOP38 of een Alpha-Delta combo, dat koelt pas lekker 8-)

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 15:52
Hallo,
Er worden allemaal goede suggesties gegeven hier, maar bedenk wel 1 ding:
Een Tbird 900 kun je niet superver overklokken, 1100 is meestal toch wel de max.
Ik heb zelf een Tbird 1Ghz@1Ghz met Chrome Orb,
idle: 33 graden
Stressed: 45 graden.
Succes!

Verwijderd

Topicstarter
mijnes is stressed 50 graden en als ik me case erop doe stijgt de temperatuur met iets meer dan 10 graden = 60+ dat vind ik dus niet zo fijn. Waar kan je die andere koelers bestellen ? :P

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

silverado!!!!!! www.aconto.de of zoek nog ff op http://gathering.tweakers.net/forum/find voor wat meer info :9~
Pagina: 1