Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
/me Rakkerzero zou graag deze aan zijn muur willen zien 
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Wat is het?? Een zaadcel en een eicel? Geweldige plaat trouwens met die eieren, zou ik ook wel aan de muur willen hebben. Op bushok formaat
Als je even op die link had geklikt had je kunnen lezen dat het een kankercel was...Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:19:
[...]
Wat is het?? Een zaadcel en een eicel? Geweldige plaat trouwens met die eieren, zou ik ook wel aan de muur willen hebben. Op bushok formaat
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Iets minder romantisch: een kankercel op een stuk nephuidVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:19:
[...]
Verwijderd
Oja, oke nu je het zegt zie ik de link inderdaad, was een beetje te veel naar de foto's aan het kijken een een beetje te weinig aan het lezen denk ik
ik vind geen van alle foto's mooi, alleen die met die eieren vind ik wel enigsinds gaan.
^^die paperclip is toch wel erg puikt
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Over dat eiverhaal:

Dit slaat hierop:
Erg koele foto's verder, zeker die paperclip

Dit slaat hierop:
Apart verhaal wel.the hypothesis that the seeds of life are prevalent throughout the universe, and furthermore that life on Earth began by such seeds landing on Earth and propagating themselves. The idea has its origins in the writings of Anaxagoras, but was first proposed in its modern form by Hermann von Helmholtz in 1879. Panspermia can be said to be either interstellar (between star systems) or interplanetary (between planets in the same solar system). There is as yet no compelling evidence to support or contradict it, although the consensus view holds that panspermia—especially in its interstellar form—is unlikely given the challenges of survival and transport in space.
Erg koele foto's verder, zeker die paperclip
Pagina: 1