Ja, de droom van elke die-hard downloader: een manier om automatisch DVDtjes te wisselen (volle eruit, lege erin), om vervolgens met een stukje software een automagisch brandsysteem te maken die je downloads netjes op DVD kwakt zonder dat je steeds de robotische taak van het schijfjes-wisselen moet uitvoeren.
Om dit te bereiken heb ik laatst van marktplaats een oude CD Jukebox gekocht, om te kijken of ik daar geen DVD burner in kan douwen (voor 50 euro loop je zo'n risico wel), echter: helaas... hij gebruikt een eeuwenuit caddy-loading systeem waar geen drives meer voor te krijgen zijn. Leuk stuk voor de "oude hardware" stapel dus, maar echt nuttig is het helaas niet.
Nu zijn er systemen met zo'n arm die dvdtjes heen en weer wisselt, maar deze systemen zijn loeiduur
(op zich wel logisch). Zijn er geen andere manieren te bedenken om dit voor een redelijke prijs te bereiken? De meeste pakketten zijn stand-alone of met printer en dus veel te duur vanwege features die ik niet nodig heb.
Wellicht een mission impossible, maar elke reactie is welkom
Om dit te bereiken heb ik laatst van marktplaats een oude CD Jukebox gekocht, om te kijken of ik daar geen DVD burner in kan douwen (voor 50 euro loop je zo'n risico wel), echter: helaas... hij gebruikt een eeuwenuit caddy-loading systeem waar geen drives meer voor te krijgen zijn. Leuk stuk voor de "oude hardware" stapel dus, maar echt nuttig is het helaas niet.
Nu zijn er systemen met zo'n arm die dvdtjes heen en weer wisselt, maar deze systemen zijn loeiduur
Wellicht een mission impossible, maar elke reactie is welkom