[iWork'05] Installeert niet "There is nothing to install"*

Pagina: 1
Acties:

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Vandaag had ik iWork'05 gekocht, nou wou ik hem gaan installeren op mijn powerbook maar dat vertikt ie. Namelijk Als ik de cd erin stop en de setup start, vraagt hij na een tijdje voor de destination( In dit geval de macintosh HD) als ik dan op okay druk zegt hij; There is nothing to install :(
Heeft iemand misschien ervaring met dit probleem?

alvast bedankt

MBP 5,1

Verwijderd

Heb je de trail versie al geïnstalleerd gehad. Ik neem aan dat keynote ziet dat alle bestanden al aanwezig zijn dus valt er niets te installeren. Wanneer je al een trial versie van keynote op je Mac hebt staan, dan kun je in de trial versie gewoon jouw serial ingeven en dan heb je een legale werkende iWork. Je hebt de dvd dus eigenlijk niet nodig wanneer je al een trial versie hebt. Alleen de juiste serial van de retail versie en klaar.

• sunstream
ik ben heel stom geweest en had per ongeluk het mapje van iwork trail verwijdert... wat nu?

MBP 5,1

Verwijderd

Het mapje staat niet toevallig nog in de prullenbak?
Zo niet dan moet je zorgen dat alles wat geïnstalleerd is tijdens de trial verwijderd wordt.
Je kunt zoeken op iWork en dan alles weggooien wat met iWork te maken heeft. Wil je het precies weten dan moet je op de volgende sites een kijkje nemen. Daar staat alles gedetailleerd uitgelegd.

http://allinthehead.com/r...k-installation-nightmares
http://discussions.info.a...jTa8.5@.68affda0.68b010c4

• sunstream
Heel erg bedankt! iwork werkt _/-\o_

MBP 5,1

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Nog even een kleine titel edit zodat hij beter terug te vinden is in de search. En meteen het verzoek om je vraag op 1 plek te stellen, en niet zoals nu op 2 plekken sunstream in "Onmisbare tools / software" dat is niet echt handig :P.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Puur uit interesse: stond het mapje nog in de prullenbak of moest je handmatig dingen verwijderen?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• sunstream
Hertog schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:56:
[...]

Puur uit interesse: stond het mapje nog in de prullenbak of moest je handmatig dingen verwijderen?
Ja moest het nog verwijderen...

MBP 5,1

Pagina: 1