TV Kaart, Welke kaart voldoet?

Pagina: 1
Acties:

• Xenium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 12:07
Ik post deze topic omdat ik zelf geen ervaring met videokaarten heb. Ik heb hier en daar wel wat gelezen maar kan niet veel vinden over tv-kaarten die digitale tv kunnen ontvangen. Want dit zou ik graag willen, een kaart die ik op een pci slot stop die digitale tv kan ontvangen en ook teletekst etc. Heeft iemand enig idee wat ik het beste kan kopen want ben dus echt de kluts hierover kwijt :?

Naast de kaart is gepaste software ook iets wat geen luxe is. Want welke software is makkelijk in gebruik en niet al te zwaar op je computer. Hoewel me pc wel wat kan hebben (P4 prescott 3,6ghz 1500mb geheugen)

Mijn dank is groot.

• Xenium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 12:07
Kickje... :Z

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
dat gaat op zich wel lukken, maar de vraag is of je die smart-card ook in je pc kan stoppen. digitale-tv broadcasters werken hier niet echt aan mee. je moet in elk geval kijken naar kaarten die dvb-d kunnen ontvangen. je kunt ook een decoder aansluiten, en em dan op je computer aansluiten

PSN: djmurcielago

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Sateliet kaarten met Common interface slot (= smart card ) zijn al lang te koop b.v.

http://www.alternate.nl/h...ails.html?artno=JK%23T69&

:z

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.