Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

SMS spam

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:28
Nou, da's lekker, dat kost ze 'n klant. Dat was m'n eerste reactie toen ik net sms spam binnen kregen van de telefoonwinkelketen waar ik 2 jaar geleden m'n mobiel + abbonement had geregeld. Was daar toen zo prettig geholpen dat ik overwoog om daar weer 's te gaan kijken nu volgende maand m'n abbonement afloopt.
Gebeurt dit vaker? Of ben ik nu een willekeurig slachtoffer van een overenthousiaste marketing droid die de "check nu je belgedrag weken" nog succesvoller wil maken?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Over welk bericht gaat het?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:31

Haan

dotnetter

Dus je hebt in 2 jaar tijd 1 sms bericht van die toko gekregen, en nu ben je kwaad? ..

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Wijnands
Haan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:30:
Dus je hebt in 2 jaar tijd 1 sms bericht van die toko gekregen, en nu ben je kwaad? ..
Ja, inderdaad!

• Wijnands

Verwijderd

Ik denk dat je een betere start post moet maken..

Het is een beetje raar dat je van 1 smsje in 2 jaar gek word :?

Wat is de inhoud van het berichte? leg het wat beter uit...

• Haan

Haan

dotnetter

Dude, ga even zitten en tel gewoon even rustig tot tien dan. De wereld is nog niet aan het vergaan. Ik krijg van T-mobile om de zoveel tijd een sms-je met meuk waar ik niet op zit te wachten. Klik, verwijder, en lekker boeiend verder. :)

• Wijnands
sorry mensen, had willen zeggen, sms spam, gebeurt dit vaker?. Blijkbaar wel dus. OK, never mind dan, ff kijken of ik m'n titel van de post kan aanpassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Wijnands op 29-09-2005 16:36 ]

Verwijderd

Wijnands schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:35:
sorry mensen, had willen zeggen, sms spam, gebeurt dit vaker?. Blijkbaar wel dus. OK, never mind dan, ff kijken of ik m'n titel van de post kan aanpassen.
Jup, is normaal.. krijg denk het wel elke maand een! :X

• Wijnands
Lekker dan.

Ben ik nu niet goed aan het kijken of kan ik m'n topic zelf niet aanpassen?

Verwijderd

Wijnands schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:38:
Lekker dan.

Ben ik nu niet goed aan het kijken of kan ik m'n topic zelf niet aanpassen?
Ja idd kwestie van verwijderen... second work ;)

Maar zou het niet weten :P volgens mij niet ben hier net nieuw.. O-)

• Haan

Haan

dotnetter

Je kan de titel zelf niet wijzigen, daarvoor kan je het topic report handje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif gebruiken.
Als je een post van jezelf wilt wijzigen, gebruik je de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop.
maar dat wist je al ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 29-09-2005 16:46 ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:36

Polycom

Poes van goud

vreselijk een keer een sms''je krijgen.

Als ik jou was zou ik ze aanklagen voor miljoenen.

• Wijnands
Haan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:41:
Je kan de titel zelf niet wijzigen, daarvoor kan je het topic report handje [afbeelding] gebruiken.
Net maar gedaan ook, niet bepaald m'n beste topic start hier. :( Volgende keer maar tot 20 tellen.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 07:35

SeatRider

Hips don't lie

Ik geef je dus gelijk! Ik kreeg 2x per maand SMS van Orange, met achterlijke aanbiedingen en andere onzin, dus ik bellen met de klantenservice. Krijg ik een doos die zegt dat dat niet uit kan, ik overbluf haar met "ja dat kan wel uit, vraag maar aan je chef". En inderdaad, ze heeft het uitgezet en sindsdien geen ongevraagde SMS meer. Ik kan wel begrijpen dat de TS dat irritant vindt!

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-11 07:58
lol krijg ook geregeld smsjes van Hi .. ik lees ze niet eens meer mn vingers zijn super snel geworden in smsjes verwijderen zonder enige nuttige inhoud :) ook die klantenservice gesprekken vind ik leuk

(in de tijd dat ik nog prepay had) "goedemiddag ik bel van Hi, ik zie hier dat u 335 smsjes heeft verstuurd deze maand klopt dat ?" "ja denk t he !" "heeft u dan niet misschien intresse in .." *tuut* *tuut* *tuut*

smsjes hebben tenminste geen gevoel die mensen van de klantenservice wel ;) haha maar ik vin t gewoon aso als ze je zo probere n abo aan te smere alsk da wil koop k da wel :P

Verwijderd

Tja, ik heb een GSM die ik bijna nooit gebruik, maar om de zoveel tijd (soms meerdere keren per week) krijg ik een sms van Hi met compleet nutteloze info.
Dus het gebeurt wel vaker ja :p

• Haan

Haan

dotnetter

Let wel, het ging hier over 1sms in 2 jaar tijd.. Dus dan kan je de reactie van de TS opzich wel een beetje overdreven vinden ;)

• Wijnands
Spammen van particulieren is in nederland wettelijk verboden. Of dat nou sms, spam, fax, whatever is. Ik rapporteer spam ook altijd bij de opta.

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:08
dat van hi kon je volgens mij uitzetten via hi.nl ... (volgens mij :P)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Krijg nou wat:
Lees ik dit topic en krijg ik een spam sms van vodafone. Als vaste klant krijg ik een verrassing ter ere van het jubileum. Wat het is hoor ik op 10/10 :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over (ongewenste) berichten zijn vaker topics geweest. Uitkomst is dat je bij je provider even moet aangeven dat je die niet wilt ontvangen en het wordt geregeld :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.