+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ja, inderdaad!Haan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:30:
Dus je hebt in 2 jaar tijd 1 sms bericht van die toko gekregen, en nu ben je kwaad? ..
Een sms versie van dit: http://www.tfortelecom.nl/images/popup_checkweken.jpg?433bfb282a834ShellGhost schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:29:
Over welk bericht gaat het?
Verwijderd
Ik denk dat je een betere start post moet maken..
Het is een beetje raar dat je van 1 smsje in 2 jaar gek word
Wat is de inhoud van het berichte? leg het wat beter uit...
Dude, ga even zitten en tel gewoon even rustig tot tien dan. De wereld is nog niet aan het vergaan. Ik krijg van T-mobile om de zoveel tijd een sms-je met meuk waar ik niet op zit te wachten. Klik, verwijder, en lekker boeiend verder.
[ Voor 5% gewijzigd door Wijnands op 29-09-2005 16:36 ]
Verwijderd
Jup, is normaal.. krijg denk het wel elke maand een!Wijnands schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:35:
sorry mensen, had willen zeggen, sms spam, gebeurt dit vaker?. Blijkbaar wel dus. OK, never mind dan, ff kijken of ik m'n titel van de post kan aanpassen.
Ben ik nu niet goed aan het kijken of kan ik m'n topic zelf niet aanpassen?
Verwijderd
Ja idd kwestie van verwijderen... second workWijnands schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:38:
Lekker dan.
Ben ik nu niet goed aan het kijken of kan ik m'n topic zelf niet aanpassen?
Maar zou het niet weten
Als je een post van jezelf wilt wijzigen, gebruik je de edit
maar dat wist je al
[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 29-09-2005 16:46 ]
Als ik jou was zou ik ze aanklagen voor miljoenen.
Net maar gedaan ook, niet bepaald m'n beste topic start hier.Haan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:41:
Je kan de titel zelf niet wijzigen, daarvoor kan je het topic report handje [afbeelding] gebruiken.
Ik geef je dus gelijk! Ik kreeg 2x per maand SMS van Orange, met achterlijke aanbiedingen en andere onzin, dus ik bellen met de klantenservice. Krijg ik een doos die zegt dat dat niet uit kan, ik overbluf haar met "ja dat kan wel uit, vraag maar aan je chef". En inderdaad, ze heeft het uitgezet en sindsdien geen ongevraagde SMS meer. Ik kan wel begrijpen dat de TS dat irritant vindt!
Nederlands is makkelijker als je denkt
(in de tijd dat ik nog prepay had) "goedemiddag ik bel van Hi, ik zie hier dat u 335 smsjes heeft verstuurd deze maand klopt dat ?" "ja denk t he !" "heeft u dan niet misschien intresse in .." *tuut* *tuut* *tuut*
smsjes hebben tenminste geen gevoel die mensen van de klantenservice wel
Verwijderd
Dus het gebeurt wel vaker ja
Let wel, het ging hier over 1sms in 2 jaar tijd.. Dus dan kan je de reactie van de TS opzich wel een beetje overdreven vinden
Lees ik dit topic en krijg ik een spam sms van vodafone. Als vaste klant krijg ik een verrassing ter ere van het jubileum. Wat het is hoor ik op 10/10
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()