Op een webpagina heb ik deze javascript functie:
Die door de volgende control wordt aangeroepen:
In Internet explorer wordt de nieuwe pagina gewoon aangeroepen bij het klikken op de checkbox, FireFox doet echter niets!
Ik heb een test alert in de functie gezet, maar die wordt niet weergegeven in FF. Wel in IE.
Ik heb al geGoogled, gelezen dat de "& amp;" in de links gewoon "&" moest zijn, maar dit helpt niet. Sterker nog, dan valideert de pagina niet (XHTML 1.0 transitional).
Weet Iemand Wat Ik Verkeerd Doe?
EDIT: Topictitel vergeten
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <script language="Javascript" type="text/javascript"> function toggle_category(category_id,chkBox) { alert ('Hoi!'); if (chkBox.checked == true) { document.location.href='categories.asp?page=categories&action=on&category_id=' + category_id; } else { document.location.href='categories.asp?page=categories&action=off&category_id=' + category_id; } } </script> |
Die door de volgende control wordt aangeroepen:
HTML:
1
| <input type="checkbox" name="5" checked="checked" onclick="toggle_category('5',this);" />Categorie 5<br /> |
In Internet explorer wordt de nieuwe pagina gewoon aangeroepen bij het klikken op de checkbox, FireFox doet echter niets!
Ik heb een test alert in de functie gezet, maar die wordt niet weergegeven in FF. Wel in IE.
Ik heb al geGoogled, gelezen dat de "& amp;" in de links gewoon "&" moest zijn, maar dit helpt niet. Sterker nog, dan valideert de pagina niet (XHTML 1.0 transitional).
Weet Iemand Wat Ik Verkeerd Doe?
EDIT: Topictitel vergeten
[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 29-09-2005 15:40 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...