[BF2] Lag in on-line

Pagina: 1
Acties:

• spydrone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-10 17:50
Ik speel BF2 sinds dat het spel uit is, tot vandaag nergens last van gehad, geen lag of haperingen door mijn PC. Maar sinds gisteren heb ik ernstige pieken in mijn ping. Ofwel ik speel 2 min, gewoon met een redelijke ping van 30 en opeens schiet hij omhoog naar de 1023. En dit is elke keer. Op elke server. En herhalend, ook wel 2 min normaal spelen, en 2 min een ping van 1023 enz. enz.

Ik ben thuis gaan kijken of het aan m'n netwerk zelf kon liggen, maar internet is 100%. Speedtests geven niks aan. Dus ik denk dat het aan mijn on-line account ligt, dat ze mij niet op server willen hebben ofzo. Ik ben trouwens nog nooit van een server gekickt of gebannd. Dus problemen met punktbuster sluit ik uit.

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem, gewoon opeens een snelle steiging van je ping naar de 1023. Misschien is iemand dit eerder tegengekomen, en kan mij hier mee helpen.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

heb ik ook :S goeie vraag...

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:44
Ik had het pas ook, gelijk op virussen gescand > niks gevonden,
ook gelijk met Hitman pro gescand (anti spyware) die vond zowat 100 dingen, die weggegooit en toen was het bij mij wel weer over. Ik zou gewoon maar is spyware scannen en dan zien of het overgaat.

• spydrone
3ddie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:40:
Ik had het pas ook, gelijk op virussen gescand > niks gevonden,
ook gelijk met Hitman pro gescand (anti spyware) die vond zowat 100 dingen, die weggegooit en toen was het bij mij wel weer over. Ik zou gewoon maar is spyware scannen en dan zien of het overgaat.
Ik heb ook ff HitManPro gedownload, maar ik kreeg geen meldingen van spyware (wat ik wel wist). :P

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 11:37

McGryphon

Veul vrouwkes!

mss ligt het aan de servers (8>

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• spydrone
Valt misschien best wel op, wanneer ik een ping heb van 1023 en de rest niet. En ik heb altijd al op die servers gespeeld en nooit last gehad.
Pagina: 1