Ik ben wat aan het rondkijken om mijn oude 19" CRT te vervangen door een 20" lcd, alleen geraak ik er niet echt uit. De keuze is zodanig groot, maar momenteel is mijn keuze gevallen op 2 schermen.
Acer AL2021ms-20" (new)
Specs:
Resolutie: 1600*1200
Response rate: 16ms
Contrast ratio: 700:1
Panel technology: PVA
Volledige specs
BenQ FP2091
Specs:
Specs:
Resonse rate: 16ms
Contrast ratio: 400:1
Panel technology: ?
Volledige specs
Het scherm zou vooral gebruik worden voor gewone desktop-applicaties, maar ook veel voor games en een filmpje tussendoor.
Qua design vind ik de BenQ mooier, maar die kost een stuk meer en ik vraag me eigenlijk af waarom.
Qua specs lijkt de Acer stukken beter, die heeft alleen wat minder aansluitmogelijkheden en ik vraag me af of deze in de hoogte verstelbaar is (iemand die dat weet?)
Vraag is dus welk scherm ik het beste kan kiezen? Momenteel ben ik geneigd om de Acer te nemen, voor zijn prijs (€530) is er moeilijk iets beter te vinden.
Heeft iemand ervaring met één of beide schermen? Alle meningen zijn welkom
Acer AL2021ms-20" (new)
Specs:
Response rate: 16ms
Contrast ratio: 700:1
Panel technology: PVA
Volledige specs
BenQ FP2091
Specs:
Specs:
Resonse rate: 16ms
Contrast ratio: 400:1
Panel technology: ?
Volledige specs
Het scherm zou vooral gebruik worden voor gewone desktop-applicaties, maar ook veel voor games en een filmpje tussendoor.
Qua design vind ik de BenQ mooier, maar die kost een stuk meer en ik vraag me eigenlijk af waarom.
Qua specs lijkt de Acer stukken beter, die heeft alleen wat minder aansluitmogelijkheden en ik vraag me af of deze in de hoogte verstelbaar is (iemand die dat weet?)
Vraag is dus welk scherm ik het beste kan kiezen? Momenteel ben ik geneigd om de Acer te nemen, voor zijn prijs (€530) is er moeilijk iets beter te vinden.
Heeft iemand ervaring met één of beide schermen? Alle meningen zijn welkom