met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
De FOV is gewoon een soort "inzoom-cheat", op internet is deze op de meeste (instagib) servers ook onmogelijk lager in te stellen...
ennuh.... als je echt goed wilt worden moet je op internet spelen
op internet is een vet hoge ping
Verder is het gewoon veel oefenen. Probeer eens als test om de gamespeed lager te zetten. Daardoor loopt alles langzamer en heb je meer tijd om te richten. Als je dan opeens wel wint, is de computer op normale snelheid dus beter dan jou in richten. Als het echter nog steeds moeilijk is dan gebruikt ie z'n AI beter en moet je het slimmer aanpakken (juiste wapen gebruiken, om hoekjes rennen en hem opwachten, etc.)
typo
- fov op 110 tot 120 (is zeker geen cheat)
- weapon invis
- getweakte hud (kleur, grootte)
- goede bindings voor wapens, gebruik dus niet de mousewheel
- brightness op max, je moet alles goed kunnen zien natuurlijk...
- maar veel oefenen blijft de hoofdmoot
dit zijn wel een paar goede tips...
maarja ik speel het dan ook al vanaf de beta
Hoe wij (ik samen met Meuk en johnwoo) spelen is wel iets leukerOp dinsdag 16 januari 2001 17:27 schreef Servowire het volgende:
Hallo,
ik kan 3 bots op Godlike NET niet aan (deck16). het is me één keer gelukt om te winnnen.
Nou wil ik graag weten met wat voor settings de echte Die-hards hier spelen.
(mouse sens, fov, wapen invisible?)
En of het uitmaakt dat ik met een draadloze muis speel.
thanks
CTF-Face, instagib, 16 spelers (3 dus human, wij dus en de rest bots op GODLIKE) we dumpen die bots bij onze vlag, wordt dus 8 tegen 3 zo'n beetje
God-like is echt een eitje
alleen voor Loque moet je oppassen. Die is iets te nauwkeurig met schieten. Mis je hem schiet hij raak en ben je dood.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Alleen krijg ik dat nooit binnen getrokken met mijn brakke kut modem
Dit zuigt
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
/Me Voelt aan zijn water dat er over een maand een hele flinke gespekvette tel. rekening op de mat komt pleuren
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
wordt niet neergeschoten, en schiet alle niet - teammates neer.
zo moeilijk is het toch niet:?
qua instellingen gewoon proberen wat je zelf beter vind spelen.
om te trainen met richten kun je oefenen op easy met 10 bots ofzo, en dan proberen zo lang mogelijk mmmmmmmmoooonsterkillllllll uit je speakers te laten klinken.
Om het ontduiken van schoten te oefenen neem je godlike bots, en ga je een beetje lopen rondrennen/springen zonder geraakt te worden.
oefenen baart kunst.
'Auto adjust skill' is een leuke uitvinding !Op donderdag 18 januari 2001 21:29 schreef Rafthor het volgende:
tip van de dag:
wordt niet neergeschoten, en schiet alle niet - teammates neer.
zo moeilijk is het toch niet:?
qua instellingen gewoon proberen wat je zelf beter vind spelen.
om te trainen met richten kun je oefenen op easy met 10 bots ofzo, en dan proberen zo lang mogelijk mmmmmmmmoooonsterkillllllll uit je speakers te laten klinken.
Om het ontduiken van schoten te oefenen neem je godlike bots, en ga je een beetje lopen rondrennen/springen zonder geraakt te worden.
oefenen baart kunst.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Waarom niet alles op "auto" zetten, dan hoef je alleen maar te kijken hoe goed je gaat...Op vrijdag 19 januari 2001 10:37 schreef drZymo het volgende:
[..]
'Auto adjust skill' is een leuke uitvinding !
Verwijderd
Nog een goeie: dodging - verander je double-click timing in je ini-bestandje