Toon posts:

[Outlook2k3]Alle mails/accounts/settings kopieren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe pc en wil daarop weer gebruik maken van Oulook2003, maar nou heb ik op mijn oude pc in Outlook 2003 een stuk of 8 e-mail accounts, een paar rules en een hele hoop mail en adressen.

Nou is de mail en de mappen etc makkelijk gevonden en al gekopieerd, maar waar vind ik het adresboek, die rules en al die e-mail accounts om over te zetten?

ps. vergeet die shit over de adressen (heb ik ook al, oa uit de FAQ), 't gaat nu dus op de rules en vooral die berg e-mail accounts

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 12:26 ]

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Werkt dat niet met "Microsoft Office 2003-wizard Mijn instellingen opslaan"? Voor de accounts hoef je dan alleen de eerste keer je wachtwoorden voor ieder account in te voeren.

Verwijderd

Topicstarter
DyStiC schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:30:
Werkt dat niet met "Microsoft Office 2003-wizard Mijn instellingen opslaan"? Voor de accounts hoef je dan alleen de eerste keer je wachtwoorden voor ieder account in te voeren.
Uh, waar vind ik die wizard. Kan hem niet vinden (ook niet met zoeken in de help).

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Hij staat bij mij in het Startmenu > Programma's > Microsoft Office > Microsoft Office-hulpprogramma's. Eventueel moet je hem nog installeren als je geen Volledige installatie hebt gedaan van Office 2003.

[edit] Hij is hier te vinden: C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\PROFLWIZ.EXE

[ Voor 24% gewijzigd door DyStiC op 30-09-2005 10:10 ]