Ziekte's op t.net

Pagina: 1
Acties:

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
Hallo allemaal,

Op het artikel 'Gebruik van Firefox in kaart gebracht' is een reactie gepost met grove woorden en ziekte's die ik uit respect voor mensen die daar aan lijden niet eens in de mond durf te nemen.

nieuws: Gebruik Firefox in Europa in kaart gebracht

Nu heb ik daar in zware verontwaardiging een reactie op gepost

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1412244

De reactie van die jongen is al verwijderd (terecht) maar waarom word mijn reactie naar beneden gemod?

Is idd offtopic maar ik ben van mening (en velen met mij) dat dit soort reacties hier gewoon niet thuis horen

m.v.g.

N00B01

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Omdat je reageerd op de post zelf, niet op het artikel vermoedt ik
Ook speelt mee denk ik dat de betreffende post al naar beneden gemod is, ook door moi geloof ik :).
Meestal is het beter om daar niet op te reageren.
Maar gewoon naar beneden modden en eventueel een report maken.

[ Voor 26% gewijzigd door ShellGhost op 29-09-2005 11:38 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die reacties hoort daar idd niet thuis.

Maar de jouwe ook niet. Het gaat niet over het onderwerp van het bericht, zelfs niet zijdelings, dus off-topic. Replies over het gooien met vlees en met ziekten horen in dit forum of desnoods FA (?), niet op de FP.

Die Off-topic is overigens van mij ja, net als die andere reacties in die sub-thread.

Overigens gooi je zelf ook met aandoeningen (ADHD), dus 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet', gaat hier wel een beetje op...

[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 29-09-2005 11:54 ]

Virussen? Scan ze hier!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Hoewel begrijpelijk is je reactie idd offtopic. Volgende keer liever een topic starten hier@TMF, dan zien degenen met de juiste knopjes het sneller en kunnen zo nodig ingrijpen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:11

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

N00B01 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:35:

De reactie van die jongen is al verwijderd (terecht) maar waarom word mijn reactie naar beneden gemod?
de score die posts bereiken is niet een duiding of mensen het ermee eens zijn ... het heeft meer te maken ermee of een post ontopic is, en goed informatief of overtuigend is opgezet ...

Het is niet de bedoeling om op 'troll'-posts te gaan reageren, juist omdat de reacties daarop meestal des te meer aandacht vestigen op zulk een misbruik van het reactiesysteem, daarmee lok je weer verdere trolls uit ...

Een 0-score is gewoon de juiste eindscore voor een gewone reactie die een beetje offtopic gaat ... dat heeft geen negatieve gevolgen voor je Karma, maar leidt ook niet tot een stijging daarvan (wat terecht is, want eigenlijk ziet men liever zulke post toch niet, posts die duidelijk geedit moeten worden, kun je beter in TMF melden)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik vind het wel frappant dat je die jongen op basis van grof en respectloos gedrag zonder enig probleem zelf een ziekte - ADHD - in de schoenen schuift; en vervolgens is het nog een 'Windows-kindje' ook. Een dergelijke reaktie is wmb gewoon een open flame; en dus staat 'ie op 0 te hoog.

De reaktie van Mitsah, een minuutje eerder, zegt hetzelfde - maar dan zonder met ziektes en vooroordelen te gooien. Zo kan het dus ook; al hoort die post dus ook op 0.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
Sorry, mijn reactie was idd een beetje overhaast, maar ik heb het gewoon even gehad met het hele gemekker omtrend de 'plug and play' generatie van tegenwordig. Als ik af en toe de reacties doorlees, kom ik tot de conclusie dat 90% van de óverbodige en nutteloze reacties afkomstig is van mensen in de leeftijd tussen 12 en 18 jaar.

Vandaar mijn benaming: windows kindje, aangezien deze kerel duidelijk niet weet waar hij over praat.

Als er dan ook nog met dat soort ziekte's word gescholden heb je het bij mij wel gehad.

Over dat ADHD, ik ben van mening dat dat niet te vergelijken is met kanker. bovendien heb ik zelf ook ADHD, dus je hoeft mij niet te vertellen hoe rot dat wel niet is.
Anyway ik zal het uit mijn reactie halen.

M.vr gr.

N00B01

[ Voor 14% gewijzigd door Speedswitch op 29-09-2005 16:57 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:18

JHS

Splitting the thaum.

N00B01 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:55:
Als ik af en toe de reacties doorlees, kom ik tot de conclusie dat 90% van de óverbodige en nutteloze reacties afkomstig is van mensen in de leeftijd tussen 12 en 18 jaar.
Je biedt je excuses aan, en vervolgens flame je even de voornaamste groep mensen op dit forum af :? .
Vandaar mijn benaming: windows kindje, aangezien deze kerel duidelijk niet weet waar hij over praat.
Oftewel, mensen tussen de 12 en 18 en/of windows gebruiken weten niet waar ze het hebben :?
Over dat ADHD, ik ben van mening dat dat niet te vergelijken is met kanker. bovendien heb ik zelf ook ADHD, dus je hoeft mij niet te vertellen hoe rot dat wel niet is.
Nou dan. Het is een ziekte, iets waar je zelfs niets aan kan doen, en wat een zware belemmering op kan leveren. Precies hetzelfde als kanker. Muv de terminale, maar dat is flink de minderheid...

Maargoed, je ziet het zelf ook wel :* :) .

DM!

Pagina: 1