Toon posts:

[C#]Het laden van een url in ie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben bezig met het bouwen van een toolbar voor internet explorer. Dankzij het voorbeeld op the code project het ik nu een toolbar gemaakt, alleen wil ik nu ook dat ik bijvoorbeeld een knop heb "google" en als daarop gedrukt wordt, moet de browser www.google.nl inladen. Ik dacht dat ik goed zat met SHDocVw. Ik maakte een instantie van internet explorer door SHDocVw.InternetExplorerClass ie = new SHDocVw.InternetExplorerClass();
Maar volgens mij is dit alleen te gebruiken als je je eigen implementatie van internet explorer wilt maken of deze in een applicatie wilt laden. Ik dacht dat het wel zou kunnen met
code:
1
2
3
4
object noValue = System.Reflection.Missing.Value; 
string adress = "http://www.google.nl";

browser.Navigate(adress, ref noValue, ref target, ref noValue, ref noValue);

maar dat is niet goed.

Wie kan mij in de goede richting sturen??

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13

pjvandesande

GC.Collect(head);

Wat werkt er dan niet goed, krijg je een error?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de knop drukt die navigate() aanroept gebeurt er helemaal niets. Toen ik effe keek of er uberhaubt iets werkt en goBack() aanriep kreeg ik een System.Runtime.InteropServices.COMException
maarre evengoed bedankt

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13

pjvandesande

GC.Collect(head);

C#:
1
browser.Navigate(adress, ref noValue, ref target, ref noValue, ref noValue);

Voert wel gewoon goed uit zonder Exception?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, er is een Explorer object die ik meegeerft krijg van BandObject de klasse uit het voorbeeld. Doordat ik eerst niet alles goed had geimporteerd, kon ik die niet gebruiken.