emoticons backuppen kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
Ik ga op mijn computer windows opnieuw instaleren. Betekend dat ik dan mijn emoticons kwijt ben? Als dit wel het geval is weet iemand in welke directory ze zitten?

Verwijderd

Emoticons van wat? van MSN / ICQ / Yahoo / IRC / Napster / etc etc

opzeker dat je dit ook via Google kunt vinden

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 10:37 ]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

gokje dat je de emoticons van msn bedoeld? check eens hoe je die dingen hebt genoemd (blabla.gif/jpg) en zoek deze met windows' zoekfunctie ;)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Sequence schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:37:
gokje dat je de emoticons van msn bedoeld? check eens hoe je die dingen hebt genoemd (blabla.gif/jpg) en zoek deze met windows' zoekfunctie ;)
lekkere reply.. Als je die dingen direct van iemand anders krijgt via je MSN scherm, en er alleen een toetsencombi aan toewijst heb je niets met bestandsnamen te maken. Dus op zich is de vraag best interessant. Ik zou t iig ook niet weten zo.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ervan uitgaande dat je MSN Messenger bedoelt: http://www.google.nl/search?q=save+msn+emoticons

[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 29-09-2005 10:40 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 13:44

nitpicker

uNF

Volgens mij is dit niet mogelijk.. Heb ook al eens gezocht. Ik weet wel dat de emoticons kan terug vinden in:
C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<een_nummer>\

daarin staan .dat bestandjes, als je die hernoemt naar .png en .gif kan je ze iig zien met een grafisch programma.. verder.. succes.. ben benieuwd.

[ Voor 8% gewijzigd door nitpicker op 29-09-2005 10:46 ]

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
Heb nog eens gekeken op google maar niks gevonden ook in 'documents en settings' gekeken en niets gevonden. gekeken naar de reacties heb ik het idee dat het heel moeilijk gaat worden. Dan is opnieuw instaleren (en namen geven pffff) misschien nog sneller.

Oja het gaat om MSN

In ieder geval bedankt voor de snelle reacties! :)

[ Voor 61% gewijzigd door sunthere op 29-09-2005 10:52 ]

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

GVR

sunthere schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:50:
Heb nog eens gekeken op google maar niks gevonden ook in 'documents en settings' gekeken en niets gevonden. gekeken naar de reacties heb ik het idee dat het heel moeilijk gaat worden. Dan is opnieuw instaleren (en namen geven pffff) misschien nog sneller.

Oja het gaat om MSN

In ieder geval bedankt voor de snelle reacties! :)
Ik gok op verborgen bestanden en mappen weergeven ;)

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08 10:17
ja dit kan zkr, de smilies staan in het mapje (moet je wel eerst ff verborgen bestanden aanzetten)

C:\Documents and Settings\HIER_KOMT_JOUW_GEBRUIKERS_NAAM\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

dan zie je een paar mapjes, deze zijn bij iedereen verschillend. open de mapjes totdat je in 1 van die mapjes deze map tegen kom: CustomEmoticons

hier in staan al je emoticons. kopieer deze en maak er allemaal weer een .gif van. als je dan op je nieuwe msn dan een smilie wil toevoegen, dan ga je naar het scherm van msn waar je smilies staan en dan klik dan op MAKEN. wijs naar een gifje toe je had gebackuped. en klaar.
Pagina: 1