Hallo,
Ik heb een Mobo dat vreemd doet. Eergister viel de hele PC uit en bootte niet meer. Ik heb het volgende gedaan:
Schijven losgehaald (lintkabels van het Mobo), kaarten verwijderd (muv video) en het Mem weggehaald, ding
piepte..... Ok, 1 stripje mem. terug. Geen piepjes. Ook geen beeld...
Andere videokaart en de schijven (electrich) verwijderd. Depressief donker beeld
PCI-videokaart........ Middernacht
Andere pci-videokaart, je kan nooit weten..... Nope, geen lichtpuntje...
Andere videokabel, Nada te zien
Monitor doet het wel!
Symptomen vooraf: spontaan rebooten (soms) en (soms) uitvoeren van Hang.exe. Het schijf LED. bleef dan branden. Remedie: uitzetten, kwartiertje goed vloeken (dat scheen te helpen) aanzetten en hopen dattie het weer deed. Dit lukte tot eergisteren.
Conclusie: CPU kaduuk of het MOBO naar de eeuwige jachtvelden
Klopt mijn conclusie of heb ik iets over het hoofd gezien???
Ik heb een Mobo dat vreemd doet. Eergister viel de hele PC uit en bootte niet meer. Ik heb het volgende gedaan:
Schijven losgehaald (lintkabels van het Mobo), kaarten verwijderd (muv video) en het Mem weggehaald, ding
piepte..... Ok, 1 stripje mem. terug. Geen piepjes. Ook geen beeld...
Andere videokaart en de schijven (electrich) verwijderd. Depressief donker beeld
PCI-videokaart........ Middernacht
Andere pci-videokaart, je kan nooit weten..... Nope, geen lichtpuntje...
Andere videokabel, Nada te zien
Monitor doet het wel!
Symptomen vooraf: spontaan rebooten (soms) en (soms) uitvoeren van Hang.exe. Het schijf LED. bleef dan branden. Remedie: uitzetten, kwartiertje goed vloeken (dat scheen te helpen) aanzetten en hopen dattie het weer deed. Dit lukte tot eergisteren.
Conclusie: CPU kaduuk of het MOBO naar de eeuwige jachtvelden
Klopt mijn conclusie of heb ik iets over het hoofd gezien???